Citat:
Ursprungligen postat av
nytthus
Det är ju sådant som vanligt fölk intresserar sig av. Lyxiga kändisfester.
Åker de ner till Ukraina för att slåss blir de stämplade som våldsbejakande högerextremister.
I för sig, det är väl så att alla drömmer om att bli rika utan att inte göra någonting.
Kungahuset och adeln kanske kan tjäna pengar på att göra reality shows på fina slott likt Kardashians, då de redan nu knappt visar prov på mycket mer färdigheter än just Kardashians.
Jag rättar nog mig själv, Meghan Markle och hennes knähund till prins ska visst göra precis det. Och vi har ju också en princessa som blev känd genom att dyka upp halvnaken i reality shows, naken har hon också varit i olika herrtidningar.
Jo, det är ju en slående narrativ att ha som prinssessa allt måste jag säga! Som askungen visade hon upp brösten på TV och fick sin prins.
Tror vi snart får se prinssessor av lägre rang som rentav gör sig kända genom att dyka upp i sexfilmer, och därmed får mer uppmärksamhet än deras syskon och kusiner förre i kön.
Rasblandning kommer också, det blir mulatter och halvaraber som representerar både Englands och Sveriges ära, och det kommer applåderas universalt. Det har redan hänt i Norge och Storbrittanien medan man haft asiater i Danmark. Det tycks som om kungahusen gillar att rasblanda sig ännu mera än vanligt folk.
Någonstans kommer vi så småningom fråga oss: vad var nu igen poängen med dessa så kallade kungar och drottningar? Jag tror att det enbart var prins Philip och drottning Elizabeth som fortfarande stod för något i och med deras insatser under kriget, vår egen kung är givetvis charmigt klumpig och folklig åtminstone, men lägg gärna ner skiten efter att denna generation dött bort.