Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-06-17, 14:58
  #25
Medlem
Jag
Sista gångerna jag flugit har jag fått lugnande på recept, fast resan är ändå förstörd eftersom man ska flyga hem.
Citera
2022-06-19, 10:01
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Jag
Sista gångerna jag flugit har jag fått lugnande på recept, fast resan är ändå förstörd eftersom man ska flyga hem.

Man kan väl även få för hemresan?
Citera
2022-06-19, 11:42
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Man kan väl även få för hemresan?
Ja, det får man. Men vetskapen om att man ska flyga igen om någon/några veckor tar död på semester glädjen.
Skulle i såna fall behöva piller för hela tiden och då kan jag lika gärna stanna hemma eller ta tåget.
Citera
2022-08-02, 15:12
  #28
Medlem
f30malmos avatar
Förr i tiden brukade jag ta några valium och däcka mig igenom långresor för att de är tråkiga. Har också blivit väldigt flygrädd på senare år, men nöjer mig med alkohol numera.
Citera
2022-08-26, 08:25
  #29
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Vilka här är fjolliga små fröknar? En mer relevant formulering av frågan.

Super ni ner er när ni ska åka bil också? Fjantar deluxe.

du glömde läsa trådstarten

Citat:
Kommentarer som "jävla fegisar som dricker eller drogar er, var en riktig man", "flyga är det säkraste som finns", osv undanbedes.
Citera
2022-08-26, 09:12
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Supa ner sig för att det är tråkigt = Självklart

Supa ner sig för att man är en rädd fjolla = No no
Du verkar vara rädd för att betraktas som en fjolla, men bra att du inte super ned dig för det utan gör något konstruktivt istället, som att posta elaka komentarer på ett anonymt webbforum.
Citera
2022-08-31, 20:17
  #31
Medlem
Någon av er?
(FB) Drogpåverkade föräldrar flög med sin 1-årige son från Landvetter
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3423816

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback