Citat:
Ursprungligen postat av
pashun
Dom är redan en större klubb.
På vilket sätt är Spuds en större klubb? Motivera gärna ditt svar för enligt många som följer engelsk fotboll så är vinnarkultur inte något man förknippar med laget som spelar på Shite Hart Lane. Chelsea däremot har vunnit flest titlar av alla lag i England under 2000-talet.
Citat:
Ni hatar säkert Tottenham, men Tottenham hatar inte er på samma sätt. Ni kommer alltid vara en liten klubb i både Tottenhams och Arsenals ögon. Ni är historiskt helt betydelselösa och är alltid drivande att försöka få fram en rivalitet som bara är ytlig. Som du gör just nu.
Du är bara ett barn på Julafton, men oroa inte dig för tomten knackar säkert på din dörr.
Ja det är allmänt känt att Sp*rs ser Arsenal som en större rival men Chelsea är annars bespottade av deras fans, kan ta två hatsånger som stack ut mest från deras bortafans på Stamford Bridge när jag var på plats för att se Derbyt. Följande är inget man sjunger om ens bästa vänner direkt.
You're all racist at the Bridge!
Marcos Alonso he murdered a girl!
Om nu Chelsea är så historielösa vore det ganska ologiskt att denna rivalitet är ca 60 år gammal vilket sedan förs vidare till nästa generation. Och nej detta är verkligen inget hat som är ytligt, under matchdag när det vankas Chelsea-Sp*rs är det neutrala kläder som gäller och själv har jag aldrig sett så många snutar före och efter match som jag gjorde då.