2022-06-16, 06:07
Medlem
Systembolagspåse
Citera
2022-06-16, 06:45
Medlem
I en laptopväska, matlådan i anpassad storlek, inplastad. Dator får också plats.
Citera
2022-06-16, 08:02
Medlem
funktioners avatar
Jag har den i min ryggsäck. Skiter fullständigt i hur det ser ut.
Citera
2022-06-16, 08:03
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Systembolagspåse
Samma påse varje dag?
Citera
2022-06-16, 08:38
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21512
Vad är det för fel med att ha en ryggsäck liksom? Men om du vill se lite proffsigare ut kanske du ska skaffa dig en laptopväska. Det finns oproffsiga såna på Biltema för 249kr t.ex. Eller varför inte ett laptopfodral från Gucci för 10.538kr? Själv har jag alltid bara kört med en plastpåse.
Jag är ingen snobb (hade varit om jag haft råd dock) men förfan plastpåse ser riktigt illa ut, pluggade en kurs på universiteten en gång matematik och en snubbe hade alltid sina böcker i en ica-kasse, han var dock trevlig och duktigt på matematik men för helvete, det ser rätt illa ut. Men om du ska envisas med plastpåse välj åtminstone en där det står hemköp på istället för ica. Dock ryggsäck på män ser är inte lika sunkigt men vet inte om det bättre heller, ser så töntigt ut. Går de i skolan? Nej det enda som snyggt är väska man har på axeln.
Citera
2022-06-16, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Systembolagspåse

+1
I tyg nu då.
Systembolaget gör de bästa påsarna.
Citera
2022-06-16, 08:41
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
I en laptopväska, matlådan i anpassad storlek, inplastad. Dator får också plats.
Risken finns alltid att maten läcker , då inte lika roligt längre när datorn luktar kyckling och curry.
Citera
2022-06-16, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Hur bär ni med er matlådor till jobbet?

Jag jobbar inom finans och bär kavajs och grejer på jobbet. De flesta av mina kollegor vet knappt vad protein stavas och äter ute mat hela tiden där makrot är helt åt hilvitti om man vill bygga muskler

Känns så himla konstigt att ha med sig matlådan i en ryggsäck dock och tänkte att jag frågar flashback vad alla kontorsgubbar och kvinnor använder för bärmedel till eran lunch låda!

Det måste väl finnas något snyggare alternativ än ryggsäck / plastpåse?! Jag kan liksom inte gå runt med plastpåse känner jag men samtidigt obekvämt med ryggsäck och då måste jag förhålla mig till den saken hela dagen och ibland stöter man på viktiga klienter och går man runt på en ryggsäck ser man proffsig ut (not, och ja jag är lite petig nu såklart ingen bryr sig naturligtvis)

https://www.amazon.com/Insulated-Lun...xpY2s9dHJ1ZQ==
Citera
2022-06-16, 09:58
Medlem
Hussefars avatar
Systemetkasse tror jag hade impat på dina kollegor.

Edit: Såg jag var tvåa på bollen. Som vanligt.
Citera
2022-06-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Hur bär ni med er matlådor till jobbet?

Jag jobbar inom finans och bär kavajs och grejer på jobbet. De flesta av mina kollegor vet knappt vad protein stavas och äter ute mat hela tiden där makrot är helt åt hilvitti om man vill bygga muskler

Känns så himla konstigt att ha med sig matlådan i en ryggsäck dock och tänkte att jag frågar flashback vad alla kontorsgubbar och kvinnor använder för bärmedel till eran lunch låda!

Det måste väl finnas något snyggare alternativ än ryggsäck / plastpåse?! Jag kan liksom inte gå runt med plastpåse känner jag men samtidigt obekvämt med ryggsäck och då måste jag förhålla mig till den saken hela dagen och ibland stöter man på viktiga klienter och går man runt på en ryggsäck ser man proffsig ut (not, och ja jag är lite petig nu såklart ingen bryr sig naturligtvis)
Jag kör polsk attachéväska = plastkasse

Alla måste äta. Om du inte tycker påse, väska eller ryggsäck passar din kostym eller ditt jobb, var tror du felet ligger då egentligen?
Citera
2022-06-16, 10:04
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
1+ De dagar jag har med matlåda så är det så den transporteras till jobbet.
Citera
2022-06-16, 10:19
Medlem
Sladdarens avatar
Men vars äter du? överallt eller i nåt specifikt kontor eller i bilen ?
Isf förvarar du lunchen i bilen eller på det inriktade kontoret

Äter du lite var som helst eller där du är för tillfället så får du väl ta med dig en större väska helt enkelt eller kasta ur papperna och dokumenten i portföljen du far runt med så du kan trycka in en lunchlåda med en inlindad macka där ;-) det är viktigare än en massa pappersmassa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in