Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-27, 12:02
  #1
Medlem
Mystiqes avatar
Seriöst...plötslig börja alla snacka om den nya grön i gbg som kostar 600/5:a....sen när börja allt grönt/brunt börja höja priserna?både för femmor o hegge? har det skett hela landet eller börja det bli monopol i GBG? t.ex Porsch röka (som jag aldrig hört talas om)..som nån försökte bekna till mig...börja kosta plötslig 4lariii för en hegge....
Citera
2006-06-27, 12:14
  #2
Medlem
Knäckebröds avatar
(w000t...?)

Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Seriöst...plötslig börja alla snacka om den nya grön i gbg som kostar 600/5:a....sen när börja allt grönt/brunt börja höja priserna?både för femmor o hegge? har det skett hela landet eller börja det bli monopol i GBG? t.ex Porsch röka (som jag aldrig hört talas om)..som nån försökte bekna till mig...börja kosta plötslig 4lariii för en hegge....
Citera
2006-06-27, 12:17
  #3
Medlem
Så sa killen ja köpte av också, då bytte jag och allt blev bra igen Girighet är vad det kallas.
Citera
2006-06-27, 20:24
  #4
Medlem
Mystiqes avatar
allså seriös...ja har lagt ner ett tag me rökat...men sen när ja börjar kolla upp igen så plötslig har alla priserna förändrats...jämförde me polaren i STHLM men även där har förändrats?

t.ex Jude röka hegge/3500kr.....skulle betala max 3000kr....
Orange Bud hegge /7500kr.....skulle betala max 6000kr....allt har förändrat...seriöst...
De var bara Svart röka (osäker om det e Nepalisk,Zero Zero eller Svart Afghan) som ja fick för max 5500kr.....
Citera
2006-06-27, 22:52
  #5
Medlem
dr_phils avatar
kan det bero på alla rikskrim som härjar i bohuslän nu och att alla e nojjiga? har okså märkt av en lång jävla torka sen nyår! på ett ställe. i ua så har priserna hörjts radikalt och folk betalar 80 kr g för standard! skumt okså för att ua e en hyfsat stor stad och då ska dt inte vara skitpriser som dt e nu
Citera
2006-06-27, 23:53
  #6
Banned
duffbeer21s avatar
Jävligt skumt det där, har också haft svårt att få tag på bra röka sedan nyår.
Citera
2006-06-28, 15:11
  #7
Medlem
Det är väl våra ytterst kompetenta och rättrådiga poliser som valt att prioritera jakten på dödsknarkare i stället för oviktiga brott som död/våld/stöld.

Ibland tror jag att jag lever i nåt stort jävla skämt. Att få tag på sprit som gör folk aggressiva och hämningslösa är hur lätt som helst och så accepterat att t o m våra kuksugarpolitiker knarkar det på min (och alla andra skattebetalares) bekostnad. Att däremot få tag i en drog som gör folk snälla och kärleksfulla samt fulla av förundran inför livets storhet är svårt, dyrt och olagligt.

Kan ni vara snälla och sluta skämta med mig. Det är inte alls kul.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback