• 1
  • 2
2022-06-15, 17:57
Medlem
Min flickvän vill alltid att jag stryper henne när vi har sex, det är det bästa hon vet. Hon gillar även när jag håller fast handlederna eller smiskar henne och tar tag i håret och drar huvudet bakåt när vi kör doggy, men det är framförallt strypsex hon tänder på. Är detta vanligt?
Citera
2022-06-15, 18:01
Medlem
Unobosss avatar
Om hon litar på dig osv ja. Kvinnor tycker i regel om att bli dominerade men inte strypta för sakens skull.
Citera
2022-06-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Min flickvän vill alltid att jag stryper henne när vi har sex, det är det bästa hon vet. Hon gillar även när jag håller fast handlederna eller smiskar henne och tar tag i håret och drar huvudet bakåt när vi kör doggy, men det är framförallt strypsex hon tänder på. Är detta vanligt?

Din tjej är sjukt omogen. Kvinnor slutar bry sig om sånt där trams när de mognar och blir vuxna.
Citera
2022-06-15, 18:04
Medlem
Wigilantes avatar
Typ en tredjedel eller kvarts av dom jag legat med har gillat smisk och strypgrepp tillräckligt för att själv be om det verbalt.
Citera
2022-06-15, 18:06
Medlem
Jag har strypt och smiskat otaliga ONS, samt flickvänner, dem flesta gillar det.
Citera
2022-06-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Din tjej är sjukt omogen. Kvinnor slutar bry sig om sånt där trams när de mognar och blir vuxna.

Okej... Dock är hon bara 16 iofs.
Citera
2022-06-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Typ en tredjedel eller kvarts av dom jag legat med har gillat smisk och strypgrepp tillräckligt för att själv be om det verbalt.
Med andra ord har alltså en kvinna bett dig om det.
Citera
2022-06-15, 18:29
Medlem
Unobosss avatar
Allting handlar om att visa dominans. Du kan spotta en brud i fejset om stämningen är hög och ni båda har brist på blod i skallen men inte är detta regel. Men för att ge klarhet hade det varit jävligt mycket annorlunda och skumt om en man ville bli "strypt" och kallad det ena och andra.

Detta är inget man bara gör och det är inte okej att strypa ditt one night stand och kalla henne hora bara för att du tror kvinnor tycker om det.. Då får du ett knä på bollarna får jag hoppas
Citera
2022-06-15, 18:29
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag har bara träffat en tjej som uttryckligen bad om det men hon verkligen gick igång på att bli strypt. Problemet var väl snarare att jag tyckte det kändes sjukt att låtsas strypa henne när jag satte på henne. Det blev inte många träffar.
Citera
2022-06-15, 18:31
Medlem
Citat:
Det är inte ovanligt iallafall. Jag tycker det är hett och så är det ju alltid kul att leka. En kvinna vill bli riktigt riktigt hårt tagen av en man hon älskar. Och det behöver inte vara någon försiktig vaniljtråkig missionär med lyset släckt.
Citera
2022-06-15, 18:43
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:

Kan inte rabbla några siffror tyvärr men skulle säga att det är betydligt vanligare än man tror. De flesta kvinnor tycker om att känna sig sexuellt dominerade; sen om det involverar smisk, stryp, örfilar, spottad på etc etc är mer en smaksak.

Och jag håller med henne, det är magiskt att bli strypt när man har sex.
Citera
2022-06-15, 18:55
Medlem
Psycho-paramedics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt

Knappast. Inte enl min erfarenhet i alla fall...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in