Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-14, 22:14
  #1
Medlem
Tjena. Jag har under de senaste somrarna haft små utmaningar för mig själv när det kommer till fiske. I stället för att bara fokusera på att få så stora fiskar som möjligt så har jag även fokuserat på andra mål. Det har gjort fisket väldigt lättsamt och spännande. Nedan följer sommarens utmaningar jag skrivit upp hittills.

Fånga gädda på fluga

Fånga gädda och abborre på ytbete

Fånga minst en ny art

Fång minst tio olika arter

Fiska på en ny platts

Fånga en fisk på torrfluga

Göra en fiskeutmaning med en vän, tex vem kan fånga flest fiskar på 24 timmar

Kommer säkert fylla på med några några fler punkter. Men är det några fler som gör egna små utmaningar och har ni något tipps på utmaningar man kan köra.
Citera
2022-06-15, 07:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zmufer
Tjena. Jag har under de senaste somrarna haft små utmaningar för mig själv när det kommer till fiske. I stället för att bara fokusera på att få så stora fiskar som möjligt så har jag även fokuserat på andra mål. Det har gjort fisket väldigt lättsamt och spännande. Nedan följer sommarens utmaningar jag skrivit upp hittills.

Fånga gädda på fluga

Fånga gädda och abborre på ytbete

Fånga minst en ny art

Fång minst tio olika arter

Fiska på en ny platts

Fånga en fisk på torrfluga

Göra en fiskeutmaning med en vän, tex vem kan fånga flest fiskar på 24 timmar

Kommer säkert fylla på med några några fler punkter. Men är det några fler som gör egna små utmaningar och har ni något tipps på utmaningar man kan köra.


Vem kan få den minsta fisken?
Citera
2022-06-15, 12:31
  #3
Medlem
Zitilitess avatar
Vem kan få fisk genom att binda fast ett snöre i snorren
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback