• 2
  • 3
2007-03-29, 11:44
Medlem
Heaven/Hells avatar
Kickar liv i en gammal tråd, för att meddela alla Örebroare att Jensen's är på väg hit! Kommer förmodligen öppna på Stortorget, i Attityds lokaler.

Käkade Jensen's lunchbiff med råstekt potatis & dubbel order Whisky-sås i tisdags för att fira!
Citera
2007-03-29, 15:23
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Hmm, jag blir fan inte mätt på böffhuset. Har ätit ngra gånger både på den vid centralen o den på sveavägen men det är ju minimala potioner. Plus att jag inte gillar deras McD stil direkt...
Citera
2007-03-29, 16:07
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Hmm, jag blir fan inte mätt på böffhuset. Har ätit ngra gånger både på den vid centralen o den på sveavägen men det är ju minimala potioner. Plus att jag inte gillar deras McD stil direkt...
Du får väl beställa den större biten kött, & extra side-order ;-)
Citera
2007-03-30, 22:26
Medlem
Hittar inte var man lägger in länkar... men allt ni behöver veta om böffen kan ni läsa här: http://jensensbofhusgbg.blogspot.com/ (återigen, sorry för fullänk)
Citera
2007-03-31, 11:34
Medlem
ChristianXs avatar
Råkat förirra mig in på Jensens en gång, och det var patetiskt. Lite mat, tillagat utan någon som helst finess, och helt smaklöst. Dessutom i en helt charmlös lokal.

Nej, ska det ätas kött så skall man gå till Hereford på Linnégatan, eller Big Horn på Aker Brygge i Oslo.
Citera
2007-04-01, 01:00
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Råkat förirra mig in på Jensens en gång, och det var patetiskt. Lite mat, tillagat utan någon som helst finess, och helt smaklöst. Dessutom i en helt charmlös lokal.
Det är som någon sagt en sorts snabbmatsvariant för köttbitar. Jag provade i Stockholm och tja, det var iofs hyfsat gott, men man kunde nog lika gärna gått på TGI, Hooters, Hard Rock eller något liknande. Smakar och kostar ungefär samma. Fast Hooters har ju andra företräden...Ingen restauarangkedja som vill bli stor kan ha annat än mat som siktar på minsta gemensamma nämnare (inom sitt segment) när det gäller smak och meny. Då blir det gärna lite ointressant om än inte äckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Nej, ska det ätas kött så skall man gå till Hereford på Linnégatan, eller Big Horn på Aker Brygge i Oslo.

För den som är på undersidan någon gång kan Kingsley's i Woolloomooloo (Sydney) rekommenderas starkt.

De har dessutom en passande webaddress:
http://www.steak.com.au/
Citera
2007-04-01, 12:47
Medlem
Balkongståarns avatar
Jensens är så jävla dåligt. Ett förklätt snabbmatshak. Alldeles för dyrt sett till vad man får. Nej förresten, alldeles för dyrt oavsett. Fantasilöst och trist. Har bara ätit på Jensens två gånger, första gången för att vi inte visste bättre, andra gången i ren hungerpanik. Skit bägge gångerna. Men alla jag har pratat med om detta säger samma sak.
Citera
2007-04-01, 16:56
Medlem
Pubertals avatar
Jag har varit på Jensens två gånger (en gång i Köpenhamn och en gång i Stockholm). Det var ingen höjdare någon av gångerna. Smaklöst (i betydelsen att maten inte smakade något).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in