• 1
  • 2
2006-06-27, 02:45
Bannlyst
Kan inte komma på det exakta namnet, men den ligger precis vid Hållplatsen/nordstan entén.

Om ni nu vart där..

Är det lika gott som det ser ut på menyerna?
Citera
2006-06-27, 03:35
Medlem
Stålfarfars avatar
Är det Jensens Bøfhus du menar så är det absolut rekommendabelt. Bara att hugga in!
Citera
2006-06-27, 09:17
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Är det Jensens Bøfhus du menar så är det absolut rekommendabelt. Bara att hugga in!
Älskar Jensens Bøfhus. Deras Whiskey-sås är att döda för... Bara att beställa in dubbla kannor att börja med!
Citera
2006-06-27, 09:46
Medlem
ellroys avatar
Recensionen i GP var inte så positiv direkt: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=242&a=283186
Citera
2006-06-27, 10:15
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Bör väll vara döds straff att inte fråga hur kunden vill ha köttet på restaurang, och speciellt på en med kött tema. Att sedan ha välstekt som standard när de inte frågar är värt ännu ett döds straff =)
Välstekt kött går inte att rädda, får man in en blodig bit kan man lätt be dom dra på den en gång till ifall man inte gillar det så.
Citera
2006-06-27, 10:22
Medlem
HonkenLarssons avatar
Biffens danska motsvarighet till mc donalds. Vilket innebær att man oftast ær garanterad høgkvalité men kanske inte alltid så roligt.

Om jag skall ge betyg så får det OK av mig prisvært.

Ett roligt tips ær (dom har detta i danmark iallfall) att anmæla eran kamrat eller någon ni ogillar till "jensens SMS tjænst" detta innebær att eran kamrat som ni skæmtar med i tid och otid kommer få erbjudanden och tips från jensens om køtt. Hur roligt ær det att få ett sms klockan halv tolv en måndag kvæll "att det ær tillbud på gris fillet" eller att "mot uppvisande om sms får man en extra dricka"? Om ni frågar mig så ær det jævligt roligt.

Krångligt att bli av med ær det också!
Citera
2006-06-27, 10:46
Medlem
quDoss avatar
Va där och käkade för nån vecka sen och det va väl ingen höjdare. Servitrisen frågade iof hur vi ville ha köttet tillagat men det spelade ingen roll, alla 6 biffar kom in well done. I grönsaksväg fick man en liten persiljekvist. Såsen va alldeles för söt, och bordet bredvid klagade som fan på att bearnaisesåsen hade skurit sig. Jag ger det en svag 2:a av 5 möjliga. Inte ens det hyffsat billiga priset hjälper upp betyget faktiskt...
Ska man gå på danskt steakhouse i Göteborg så finns det bara A Hereford Beefstouw i Linné imo.
Citera
2006-06-27, 11:03
Medlem
apanola IIs avatar
Då jag var i GBG så såg jag reklamen för det, men eftersom jag gått på jensens i stockholm så var det ihte aktuellt för mig att gå dit. deras spjäll är ok, men annars så är det ingen höjdare, den duger, men inte mer.
Citera
2006-06-27, 11:27
Medlem
Raschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quDos
Ska man gå på danskt steakhouse i Göteborg så finns det bara A Hereford Beefstouw i Linné imo.

Kan bara hålla med, oooh så gott!
Citera
2006-06-27, 11:39
Medlem
Andrees avatar
Prova deras revbensbuffé..... rekomenderas varmt.
Citera
2006-06-27, 12:40
Bannlyst
Tack för alla svar

Hereford har ju rimliga piser vid lunch tid, så jag får väll kubba ner dit när jag blir hungrig istället.
Citera
2006-06-27, 13:36
Medlem
banditqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
Prova deras revbensbuffé..... rekomenderas varmt.

revbensbuffé....gaaah, sa gott!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in