Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-18, 11:58
  #181
Avstängd
Joy verkar skämmas ordentligt över sitt ursprung. Sitter fortfarande och lipar över att Malou råkade hinta lätt för fem år sedan att hon har afrikanskt ursprung Hur fan orkar man lägga så mycket energi på att gå runt och vara kränkt. Snacka om att inte ha något liv.
Citera
2022-08-18, 18:33
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Vem du talar om är tydligen inte så intressant! Det är många som inte spelar in sina program i studio
Det fattar jag väl. Jag menar att man säkert har klippt o klistrat från den tämligen nyutkomna ljudboken. Himla smidigt för den lilla gratischampagne-sörplaren.👍
Citera
2022-08-21, 02:45
  #183
Medlem
Enmansdemos avatar
Bert-Åke Varg pratar om fjärdingsman och beredskapen i Boden & tattapojkar, ord som dagens unga inte fattar, Bert Åkes program var lite bommerartat, ingen modern musik alls bjöd han på

Bert-Åke tangerar moderna tider när han säger att Barbro Svinhuvuds program var nästan lika stort som Hylands Hörna
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-21 kl. 02:52.
Citera
2022-08-21, 11:03
  #184
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Bert-Åke Varg pratar om fjärdingsman och beredskapen i Boden & tattapojkar, ord som dagens unga inte fattar, Bert Åkes program var lite bommerartat, ingen modern musik alls bjöd han på

Bert-Åke tangerar moderna tider när han säger att Barbro Svinhuvuds program var nästan lika stort som Hylands Hörna
Bert-Åke berättar om alla forntida influensers han träffa, kära vänner blev dom! jag uppfattar att han b.l.a fick ett influencer-blåsjobb på en toalett, nån sjöka bad tydligen med släpig röst "Vargen att följa med in på toaletten" och han sa inte nej

Har någon ringt till Guinnes rekordbok för att kollat om Bert-Åke inte slog rekordet i namedropping i Sommars historia

Bert-åke rabblar upp ett cv inför dom närmaste 100 årens potentiella roller

Det verkar som att den här skithögen håller med mig i recensionen https://www.dn.se/kultur/johan-hilto...er-sallan-gor/

Bert åke degraderas til varmluft https://www.gp.se/kultur/kultur/rece...arg-1.79204892
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-21 kl. 11:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback