Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-08, 20:38
  #217
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Tycker du det är sexigt och dominant det han håller på med?
Vilken äcklig fråga. Går du igång på Zelenskys charader? Du är villig att ge honom 70 miljarder bara för att få mer. Det är kostsamt att vara torsk på Zelensky.
Citera
2022-06-08, 20:43
  #218
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Vilken äcklig fråga. Går du igång på Zelenskys charader? Du är villig att ge honom 70 miljarder bara för att få mer. Det är kostsamt att vara torsk på Zelensky.
Matematik är svårt när man gått i livets hårda skola.. eller hur?
Citera
2022-06-08, 20:44
  #219
Avstängd
Mary99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Och? Att Ukraina inte vill styras av ryssland är en sak.

Att ukraina fortfarande är ett lika stort korrupt skithål som ryssland är en helt annan.


Inte fan vill vi i sverige att ryssland ska s tyra rosengård, även om det bor 80%invandrare där och är sveriges skithåla.
Nja jag kan faktiskt tänka mig att leasa ut Sveriges samtliga ghetton (utanförskapsområden) till Putin på 10 år.
Problemet är bara att alla skulle fly därifrån till övriga landsändar. Kan man tänka sig deportation till Sibirien istället mot att vi betalar Putin med rubler?
Gäller bara de som vägrar återvända frivilligt till sina hemländer. Sverige skulle tjäna mer på det än att skicka pengar till Zelensky.
OBS! Jag skämtar inte
__________________
Senast redigerad av Mary99 2022-06-08 kl. 20:52.
Citera
2022-06-08, 20:45
  #220
Medlem
Medvetenommycketxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Jag skulle råda dig att titta på kartan och se var ryssarna har tagit över så ser du att de har hela vägen fritt ända ner till Krim.
Så man kan nästan säga att halva Ukraina är taget faktiskt.
Jag vet såklart om att det är ingenting som ni Zelenskjii-fanboys vill höra men så ser det faktiskt ut.

Jag skulle gärna vilja veta hur Ukraina har tänkt att vinna den här matchen. Jag betvivlar att några pengar kommer att hjälpa slusken nämnvärt. Uk är kört.
Ryssland har ockuperat ca 20% av Ukraina.
Ett gott råd kolla kartan en gång till.
Citera
2022-06-08, 20:45
  #221
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Matematik är svårt när man gått i livets hårda skola.. eller hur?
Ditt inlägg ter sig meningslöst, min neger.
Citera
2022-06-08, 20:48
  #222
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Vilken äcklig fråga. Går du igång på Zelenskys charader? Du är villig att ge honom 70 miljarder bara för att få mer. Det är kostsamt att vara torsk på Zelensky.

Behöver Ukraina mer stöd så ska de självklart få det eftersom att det ligger i allas intresse att sätta stopp för rysslands framfart och förlegade invasionspolitik.

Har du någonting ordentligt att skriva eller har du bara en massa trams på hjärtat?
Citera
2022-06-08, 20:53
  #223
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Behöver Ukraina mer stöd så ska de självklart få det eftersom att det ligger i allas intresse att sätta stopp för rysslands framfart och förlegade invasionspolitik.

Har du någonting ordentligt att skriva eller har du bara en massa trams på hjärtat?
Nej det ligger i allas intresse att kriget upphör och att befolkningen i östra Ukraina lämnas ifred att avgöra deras eget öde.

Om Ryssland drar sig tillbaka nu utan förhandling så kommer befolkningen i östra Ukraina inte lämnas ifred av Ukraina, så det behövs förhandling.
__________________
Senast redigerad av PK-befriad 2022-06-08 kl. 20:59.
Citera
2022-06-08, 21:04
  #224
Avstängd
pruttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
det ligger i allas intresse att kriget upphör
Där är vi överens. Orcherna ska dra sig hem igen och börja betala skadestånd snarast.

Citat:
och att befolkningen i östra Ukraina lämnas ifred
Där är vi överens. Orcherna ska dra sig hem igen och börja betala skadestånd snarast.

Citat:
att avgöra deras eget öde.
Med vår hjälp givetvis. Ukraina får det lättare att kasta ut orcherna om vi hjälper dem.

Citat:
Om Ryssland drar sig tillbaka nu
så vore det suveränt.

Citat:
utan förhandling
Det går inte att förhandla med pruttland. Det har man försökt redan.

Eftersom att pruttler har som ambition att ta över Ukraina så finns inga vilkor annat än att Ukraina ska bli ryskt. Så fortsätter det tills pruttler hittar nya anledningar till att "befria ukraina".

Citat:
så kommer befolkningen i östra Ukraina inte lämnas ifred av Ukraina, så det behövs förhandling.
Vad snackar du om. Det är pruttler som är i Ukraina och bombar eller beväpnar ryska rebeller där. Allt var frid och fröjd tills pruttler bestämde sig för att starta krig där för ett decenie sedan.
Citera
2022-06-08, 21:11
  #225
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ditt inlägg ter sig meningslöst, min neger.
Föga förvånade, herr IQ-befriad
Citera
2022-06-08, 21:13
  #226
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Redan innan Rysslands militära operation så var rysshatet stort inom vissa delar av Ukrainas befolkning och nu har det växt till groteska nivåer. Befolkningen i östra Ukraina, som till stor del är rysktalande och etnisk rysk, måste skyddas mot det våld som rysshatarna har för avsikt att utöva emot dem.
Fast de har nu fått känna av den ryska broderskärlek och vill bli mer Ukrainare än nånsin.

Så ryssen ska iscensätta en låtsasomröstning som är lika äkta som de ankläppar du tilltalas av .
.
Citera
2022-06-08, 21:16
  #227
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Fast de har nu fått känna av den ryska broderskärlek och vill bli mer Ukrainare än nånsin.

Så ryssen ska iscensätta en låtsasomröstning som är lika äkta som de ankläppar du tilltalas av .
.
Nej bara i din fantasi och medias propagandanarrativ. I de intervjuer som görs med lokalbefolkningen så vill de flesta bli en del av Ryssland nu:

https://www.youtube.com/c/PatrickLancasterNewsToday
Citera
2022-06-08, 21:30
  #228
Medlem
70 miljarder SEK/månad är ingenting för Europa och USA.

BNP för enbart Europa är minst 16 447 Miljarder dollar eller 131 576 miljarder SEK ( med dollarkurs 8kr)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_...nder_efter_BNP
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback