Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-26, 20:36
  #1
Medlem
RamboSlambos avatar
Varför vill Alonso få Hoyton mördad av dom 3 spanjorerna?
Eller är det bara ett test han utsätts för?
Citera
2006-06-26, 20:42
  #2
Medlem
Runka i Motvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamboSlambo
Varför vill Alonso få Hoyton mördad av dom 3 spanjorerna?
Eller är det bara ett test han utsätts för?
Korrekt är att han vill få honom dödad.
Citera
2006-06-26, 21:47
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RamboSlambo
Varför vill Alonso få Hoyton mördad av dom 3 spanjorerna?
Eller är det bara ett test han utsätts för?
För att Alonso ansåg att Hoyton var riskabel då han inte gick att korrumpera, och var rädd att han skulle tjalla. Göra sig av med honom var det enda säkra alternativet.
Citera
2006-06-26, 21:57
  #4
Medlem
poko-pekkas avatar
Jäkligt bra film för övrigt. Its all about the smiles and crys...
Citera
2018-03-21, 11:11
  #5
Medlem
Är det bara jag som tycker filmen och konceptet är bra i början men att den sedan spårar ur och allt blir överdrivet?
Citera
2018-05-26, 00:16
  #6
Medlem
filmklubbenpodcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är det bara jag som tycker filmen och konceptet är bra i början men att den sedan spårar ur och allt blir överdrivet?

Tycker det är en ganska straight story som sakta men säkert ökar tempot och jag tycker man köper det, kan dock hålla med om att den skulle klarat sig fint utan en 10-15 minuter lång shoot-out/fighting kaskad mot slutet.

Mästerlig film förövrigt och som känns sällsynt välarbetad gentemot de 100 generiska thrillers som spottas ut per år.
Citera
2018-05-26, 16:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmklubbenpodcast
Tycker det är en ganska straight story som sakta men säkert ökar tempot och jag tycker man köper det, kan dock hålla med om att den skulle klarat sig fint utan en 10-15 minuter lång shoot-out/fighting kaskad mot slutet.

Mästerlig film förövrigt och som känns sällsynt välarbetad gentemot de 100 generiska thrillers som spottas ut per år.
Ja vi har alla olika smak. Oavsett så passar Washington väldigt bra för rollen som den erfarne och kaxige och den andre också som ny och lite osäker
Citera
2018-05-26, 16:33
  #8
Medlem
XtraXs avatar
Han heter Hoyt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback