Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-05, 09:55
  #13
Medlem
Sommarvikingens avatar
Min diet gör att jag inte behöver sova mer än 7h och 30min och jag vaknar tidigt. När jag åt skräp så behövde jag sova 9 timmar för att bli utvilad.
Citera
2022-06-05, 11:03
  #14
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är det bara jag som alltid vaknar tidigt den här tiden på året? Jag vaknade 5 idag och somnade runt midnatt. Det är ljuset som förstör min sömn.
Tänk dig då de som bor i midnattssolens land. Skaffa mörkläggningsgardiner.
Citera
2022-06-05, 11:04
  #15
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är det bara jag som alltid vaknar tidigt den här tiden på året? Jag vaknade 5 idag och somnade runt midnatt. Det är ljuset som förstör min sömn.

Ljuset kan man justera, men alla jävla fåglar som börjar pipa vid 4, gör mig vansinne.
Stänger jag fönstret, blir det en bastu i sovrummet.
Rekommenderar också mörkläggningsgardin.
Citera
2022-06-05, 11:14
  #16
Medlem
Thraxxs avatar
Samma här sover otroligt dåligt på sommaren, inte enbart är det ljuset som stör men värmen med som gör det olidligt att sova också.
Citera
2022-06-07, 20:04
  #17
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är det bara jag som alltid vaknar tidigt den här tiden på året? Jag vaknade 5 idag och somnade runt midnatt. Det är ljuset som förstör min sömn.

Det ordnar jag enkelt genom att sova med en frottéhandduk över huvudet. Jag tycker också det är helt omöjligt att vakna upp kl 05:00 av solens strålar. Jag måste sova till 07:00 för att vara utvilad under dagen. Sedan finns det persienner att montera upp framför fönstren.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback