Citat:
Ursprungligen postat av
kaptenwhite
Jag vet om en SVARTMAN neger som kan äta vad som.
Har funderat anlita honom till tävling.
Han åt två Harakirikorvar. Han kunde ätit 10 om han orkat .
Han rörde inte minen.
Köpt såndär HELVETES het sås. Svindyr
Han tog tre matskedar utan att blinka.
En enda droppe av den förstörde hel stor gryta
Var kan jag komma med denna neger så visar han hur man ska äta stark mat och vinna pengar ?
Tänker dela med hanom vinstpengarna. Han är ONORMAL.
Tror inte han har känslor för hetta, han är helt imun mot världens starkaste chili
Är du efterbliven, eller vad svamlar du om?
Vad har harakirikorven och hudfärg med världens starkaste chili att göra? Vilken sås var det han tog tre matskedar av? Toxic Waste på 9 miljoner scoville? Utmana Matt Stonie, alternativt gör en egen Youtubekanal. Skulle tro att det finns en marknad för det i Sverige, titta bara på Hoffa Kaos när han var rolig. Men varför skulle du få vara med när han gör allt jobb?
Går det förresten att köpa någon stark korv idag (helst via Internet)? Willys Trinidad Scorpion är ganska tråkig. Tittat runt lite i asiatiska butiker, men där finns bara nudlar.
Jag plockade på mig Daebak Ghost Pepper senast, på tal om nudlar. Lyckligtvis läste jag på Internet innan jag åt. Den ska tydligen vara riktigt jävla stark. Samyang x2 går hyfsat bra att få i sig, men är denna ännu starkare? Vågar inte testa innan jag köpt hem lite mejerier. Ser fram emot helgens måltider och toalettbesök!