2022-06-30, 23:32
Bannlyst
Jag vet om en SVARTMAN neger som kan äta vad som.

Har funderat anlita honom till tävling.

Han åt två Harakirikorvar. Han kunde ätit 10 om han orkat .
Han rörde inte minen.

Köpt såndär HELVETES het sås. Svindyr
Han tog tre matskedar utan att blinka.
En enda droppe av den förstörde hel stor gryta

Var kan jag komma med denna neger så visar han hur man ska äta stark mat och vinna pengar ?
Tänker dela med hanom vinstpengarna. Han är ONORMAL.
Tror inte han har känslor för hetta, han är helt imun mot världens starkaste chili
Citera
2022-07-01, 00:09
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Vissa maträtter skulle jag inte kunna tänka mig att äta utan hetta i maten. När maten är såpass stark att hettan inte tillför något till de andra smakerna har det väl gått för långt även om det är kul att pröva hur starkt man klarar av. Det är helt enkelt ett mandomsprov att klara av starkare mat än sina polare.
Citera
2022-07-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Jag vet om en SVARTMAN neger som kan äta vad som.

Har funderat anlita honom till tävling.

Han åt två Harakirikorvar. Han kunde ätit 10 om han orkat .
Han rörde inte minen.

Köpt såndär HELVETES het sås. Svindyr
Han tog tre matskedar utan att blinka.
En enda droppe av den förstörde hel stor gryta

Var kan jag komma med denna neger så visar han hur man ska äta stark mat och vinna pengar ?
Tänker dela med hanom vinstpengarna. Han är ONORMAL.
Tror inte han har känslor för hetta, han är helt imun mot världens starkaste chili

Är du efterbliven, eller vad svamlar du om?

Vad har harakirikorven och hudfärg med världens starkaste chili att göra? Vilken sås var det han tog tre matskedar av? Toxic Waste på 9 miljoner scoville? Utmana Matt Stonie, alternativt gör en egen Youtubekanal. Skulle tro att det finns en marknad för det i Sverige, titta bara på Hoffa Kaos när han var rolig. Men varför skulle du få vara med när han gör allt jobb?

Går det förresten att köpa någon stark korv idag (helst via Internet)? Willys Trinidad Scorpion är ganska tråkig. Tittat runt lite i asiatiska butiker, men där finns bara nudlar.

Jag plockade på mig Daebak Ghost Pepper senast, på tal om nudlar. Lyckligtvis läste jag på Internet innan jag åt. Den ska tydligen vara riktigt jävla stark. Samyang x2 går hyfsat bra att få i sig, men är denna ännu starkare? Vågar inte testa innan jag köpt hem lite mejerier. Ser fram emot helgens måltider och toalettbesök!
Citera
2022-07-01, 00:41
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Vissa maträtter skulle jag inte kunna tänka mig att äta utan hetta i maten. När maten är såpass stark att hettan inte tillför något till de andra smakerna har det väl gått för långt även om det är kul att pröva hur starkt man klarar av. Det är helt enkelt ett mandomsprov att klara av starkare mat än sina polare.

Halva mandomsprovet är dagen efter när skiten ska ut. Är det många som möter upp "dagen efter" och utvärderar?
Citera
2022-07-01, 00:44
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Halva mandomsprovet är dagen efter när skiten ska ut. Är det många som möter upp "dagen efter" och utvärderar?

Precis men de som inte får i sig maten får heller inte skita ut den
Citera
2022-07-01, 00:47
Medlem
Drickan blir till att smaka skit. Man får ett rövhål som en krater. Fullständigt avskyvärt med känslan av en brännande lavakorv som sitter fast i ett köttgapande analhål.
Citera
2022-07-01, 00:54
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Precis men de som inte får i sig maten får heller inte skita ut den

Jo, det har du rätt i. Det betyder att man inte ens är 1/2 man om man misslyckas under ätandet, utan det borde väl bli ca 1/4? Själv hade man skämts som fan att endast vara en tårtbit.
Citera
2022-07-04, 23:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Jag är en av dessa dårar som ägnat för mycket tid åt att pressa i mig för stark mat. Jag har köpt coola såser från internet, köpt fröer och odlat mina egna chilifrukter och kokat såser på och även käkat färskt.
En del i det har varit att jag skulle vara en tuff tuffing. Jag har tryckt i mig färska reapers och bhut jolokia och gjort "astuffa" såser där jag kokad ned etc. även smakat på några extrakt av någon form.
Dock kan jag fortfarande njuta av stark mat och den härliga känslan när svetten börjar bryta ut i nacken och nästan börjar rinna. Jag är jag inte lika extrem som jag försökte vara som ung. Nu mera har jag inte samma kicksökande i mitt starkmatsätande.

Det är en skön adrenalinkick man får av stark mat!
Citera
2022-08-16, 22:56
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag bryr mej inte om vad folk äter, det störiga är dock att många av dom som gillar stark mat tror det är något att vara stolt över och kan inte hålla käften om hur stark mat dom minsann klarar av.
Håll käften och ät bara.
Det är ingen grej att äta starkt.
Du är inte cool bara för att du gillar stark mat.

Säg det till *(br)ittgubbarna på Kanarieöarna som än idag envisas med att tävla i vem som kan trycka ner den största mängd vindaloo, för att sedan trycka ut den på toaletterna och tvinga personalen att städa upp mödan.
Jag är förresten personalen.
Och de kommer alltid att tycka att de är jätte coola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in