Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-03, 12:23
  #1
Medlem
CockWitchs avatar
Ställer frågan här men har väl inga större förhoppningar att flashbackare sysslar med AE men ändå.

AE 2019. Under menyn composition så har det alltid funnits ”ram preview” som alternativ. Detta är borta. Även smabbkommandot för RAM preview funkar inte.

Vad har hänt? Hur är det meningen att jag ska kunna göra preview utan detta alternativ?
Citera
2022-06-03, 13:10
  #2
Medlem
Knastratts avatar
Mitt favvoprogram i videodjungeln. Körde hellre allt i AE än Premier.

https://community.adobe.com/t5/after...e/td-p/9199533
Citera
2022-06-03, 21:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ställer frågan här men har väl inga större förhoppningar att flashbackare sysslar med AE men ändå.

AE 2019. Under menyn composition så har det alltid funnits ”ram preview” som alternativ. Detta är borta. Även smabbkommandot för RAM preview funkar inte.

Vad har hänt? Hur är det meningen att jag ska kunna göra preview utan detta alternativ?
Under Composition har du alternativet Pre-render. Det borde lösa ditt problem.
Citera
2022-06-03, 21:57
  #4
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saliv
Under Composition har du alternativet Pre-render. Det borde lösa ditt problem.
Nej. Det är ju det jag säger. Under den menyn finns det inte som alternativ. Jag vet att det borde vara där som förut. Men jag laddar ner afx 2022 nu så hoppas det löser sig.
Citera
2022-06-04, 15:12
  #5
Medlem
Knastratts avatar
Läs mitt inlägg. Om ni inte ser det så beror det påa FBI måste släppa igenom mina inlägg manuellt. Å de släpper bara igenom ”snälla” inlägg. Och förmodligen tror de att jag inte vet. 😜
Citera
2022-06-04, 17:41
  #6
Medlem
reverend.paisleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Nej. Det är ju det jag säger. Under den menyn finns det inte som alternativ. Jag vet att det borde vara där som förut. Men jag laddar ner afx 2022 nu så hoppas det löser sig.
Löste det sig?

RIP
Citera
2022-06-04, 17:45
  #7
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastratt
Läs mitt inlägg. Om ni inte ser det så beror det påa FBI måste släppa igenom mina inlägg manuellt. Å de släpper bara igenom ”snälla” inlägg. Och förmodligen tror de att jag inte vet. 😜
Ok.
Citera
2022-06-04, 17:46
  #8
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reverend.paisley
Löste det sig?

RIP

Jag ska installera ikväll. Ja antar det. Sen finns ju magic wand tydligen i version 2022. Bra grej.
Citera
2022-06-08, 15:51
  #9
Medlem
Klart det gör, du yrar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback