Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-26, 15:45
  #1
Medlem
Thomans avatar
"Vi tolererar inte innehav och användande av narkotika och andra preparat som enligt lag är förbjudna och kommer aktivt bekämpa detta i samarbete med Polismyndigheten."

Min fråga är då, hur kommer de att bekämpa det. Kommer det finnas hundar som sniffar i ens fickor? Jag ska jobba där och tänkte ta med några gram röka.

Mvh
Citera
2006-06-26, 18:16
  #2
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoman
"Vi tolererar inte innehav och användande av narkotika och andra preparat som enligt lag är förbjudna och kommer aktivt bekämpa detta i samarbete med Polismyndigheten."

Min fråga är då, hur kommer de att bekämpa det. Kommer det finnas hundar som sniffar i ens fickor? Jag ska jobba där och tänkte ta med några gram röka.

Mvh

Tack så mycket, som Personalchef på festivalen vet jag nu att minst en av de anställda röker. Urinprov på samtliga. ....

edit: Om du ska jobba där så borde väl sån information vara lätt att få tag på, iaf jämför med alla andra här på forumet.
Citera
2006-06-26, 20:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Tack så mycket, som Personalchef på festivalen vet jag nu att minst en av de anställda röker. Urinprov på samtliga. ....

edit: Om du ska jobba där så borde väl sån information vara lätt att få tag på, iaf jämför med alla andra här på forumet.


Schysst skrivet till en samling potheads med cb-nojja!
Citera
2006-06-26, 20:16
  #4
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Tack så mycket, som Personalchef på festivalen vet jag nu att minst en av de anställda röker. Urinprov på samtliga. ....

edit: Om du ska jobba där så borde väl sån information vara lätt att få tag på, iaf jämför med alla andra här på forumet.

Hygglo att varna honom i alla fall..
Citera
2006-06-26, 23:30
  #5
Medlem
Gustavkukens avatar
Jag är också jävligt nyfiken på det. Ingen som vet?
Citera
2006-06-27, 00:13
  #6
Medlem
Thomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Tack så mycket, som Personalchef på festivalen vet jag nu att minst en av de anställda röker. Urinprov på samtliga. ....



Först när jag läste fick jag värsta skumma känslan, ågnsest nojjor. Pue att du var sarkastisk. ( e rätt beng)
Citera
2006-06-27, 12:04
  #7
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Är det inte så att festival folket erbjuder frukost mot pissprov? Iaf på hultsfred. Vad gör dom om det visar positivt? Letar runt i alla tält med DNA prov för att hitta den skyldiga?
Eller får dom fram provet innan frukosten delas ut?
Tankarna vandrar till "Arbeit macht frei"

Sen vet jag ju att man får fråga svensk polis om dom arbetar inom polisyrket.
Polisen ifråga måste svara JA! Annars är det typ... orsakande till brott... Vet inte det korrekta politiska uttrycket.
Var glada att ni inte bor i USA, där polisen får lura er in i brottsliga situationer, bara för att kunna sätta dit nån.
Citera
2006-06-27, 18:54
  #8
Medlem
faggot666s avatar
hm, ska också dit så jag undrar också. snackade med en polare som vart där innan, och hon tyckte att jag var skitfånig som ens frågade. såklart inte! varit på andra festivaler innan, och aldrig sett några knarkvovvar, och snutarna brukar inte direkt leta speciellt ordentligt.. hur ska de se skillnad på en vanlig alko-fylla och en fly liksom?
men man vet ju aldrig. meeen.. om du ska jobba där borde du väl kunna sniffa reda på det..? på ett diskret sätt då givetvis.
Citera
2006-06-28, 07:33
  #9
Avstängd
zaggazaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Hygglo att varna honom i alla fall..
Hur mår din sarkasmdetektor, eller är du bara bäng/dum i huvudet? Hittar fan inte dummare människor än här.
Citera
2006-06-28, 09:47
  #10
Medlem
GenericIdlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaggazao
Hur mår din sarkasmdetektor, eller är du bara bäng/dum i huvudet? Hittar fan inte dummare människor än här.
Hur mår DIN sarkasmdetektor? Du tror inte att Crenshaw drev eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback