Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-02, 13:14
  #1
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Jag är etniskt svensk, och jag upplever att många svenskar ser det som ett stort problem med att vi har en hel del icke-svenskar i Sverige. Detta håller inte. För det första är de flesta europeer (juggoslaver, ungrare, polacker osv) lika mycket emot Islam som oss. För det andra finns det en del kristna libaneser och sekulära iranier som inte heller vill ha Islam i Sverige.

Jag tycker givetvis att det är trist att ett så litet folk som svenskar inte ska få ha ett eget land. Men nu är det så. I Sveriges tredje största stad är svenskar i minoritet, och i övriga Sverige består Sverige av ca 60-70% svenskar (än så länge). Denna siffran minskar för varje år som går.

Europeiska invandrare har aldrig orsakat några större problem för Sverige generellt sett, och samma sak kan sägas om iranier. Det största problemet och hotet kommer ifrån Islam, då de flesta av dem vägrar att integreras och acceptera våra lagar och vårt sätt att leva. Faktum är att många av dem föraktar oss och ser oss som smutsiga grisar pga att vi inte är muslimer.

Som jag ser det borde alla icke-muslimer gå ihop och samarbeta mot Islam. Inte med hjälp av våld, utan med hjälp av en enighet där vi alla säger nej till Islam och försöker påverka makthavare att sluta ge bidrag till islamistiska föreningar, och sluta ta emot migranter från muslimska länder.

Vad tycker ni? Är Islam det största hotet mot Sveriges framtid? Borde alla icke-muslimer enas kring motståndet mot Islam?
Citera
2022-06-02, 13:17
  #2
Avstängd
Islam är något av det värsta som hänt mänskligheten.

En systematisk dödskult, som sprider sig likt cancer.
Citera
2022-06-02, 13:20
  #3
Medlem
swebarbs avatar
att sverige viker sig för islam sakta dag för dag är det största hotet.
Citera
2022-06-02, 13:23
  #4
Medlem
Fimbulramns avatar
Det är en ganska säregen kultur. Till skillnad från nästan all annan kultur är den väldigt tolerant mot våldsamt och asocialt beteende. Är man anhängare av Islam av denna anledning är man omöjlig att integrera i väst. Därför nej tack. Inte till muslimer som grupp eller en religion utan till individer eller familjer som anammar en asocial kultur. Islam är en markör men det finns moderata muslimer fast ni inte märker av dem.

Använd sunt förnuft. Säg nej till de som inte kan sköta sig eller anpassa sig. Detta gäller alla som invandrar till något land.
Citera
2022-06-02, 13:37
  #5
Avstängd
991ESSs avatar
Det är ju svenskar som importerat miljoner muslimer på 30 år, så de som är farliga för andra svenskar är väl framför allt dessa idiot svenskar. Muslimerna gör bara det de alltid gjort, i detta fallet blev de inbjudna att göra det.
Citera
2022-06-02, 13:38
  #6
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Jag är etniskt svensk, och jag upplever att många svenskar ser det som ett stort problem med att vi har en hel del icke-svenskar i Sverige. Detta håller inte. För det första är de flesta europeer (juggoslaver, ungrare, polacker osv) lika mycket emot Islam som oss. För det andra finns det en del kristna libaneser och sekulära iranier som inte heller vill ha Islam i Sverige.

Jag tycker givetvis att det är trist att ett så litet folk som svenskar inte ska få ha ett eget land. Men nu är det så. I Sveriges tredje största stad är svenskar i minoritet, och i övriga Sverige består Sverige av ca 60-70% svenskar (än så länge). Denna siffran minskar för varje år som går.

Europeiska invandrare har aldrig orsakat några större problem för Sverige generellt sett, och samma sak kan sägas om iranier. Det största problemet och hotet kommer ifrån Islam, då de flesta av dem vägrar att integreras och acceptera våra lagar och vårt sätt att leva. Faktum är att många av dem föraktar oss och ser oss som smutsiga grisar pga att vi inte är muslimer.

Som jag ser det borde alla icke-muslimer gå ihop och samarbeta mot Islam. Inte med hjälp av våld, utan med hjälp av en enighet där vi alla säger nej till Islam och försöker påverka makthavare att sluta ge bidrag till islamistiska föreningar, och sluta ta emot migranter från muslimska länder.

Vad tycker ni? Är Islam det största hotet mot Sveriges framtid? Borde alla icke-muslimer enas kring motståndet mot Islam?
Svar ja! Det tycker jag. Islam är skit!
Citera
2022-06-02, 14:15
  #7
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Jag är etniskt svensk, och jag upplever att många svenskar ser det som ett stort problem med att vi har en hel del icke-svenskar i Sverige. Detta håller inte. För det första är de flesta europeer (juggoslaver, ungrare, polacker osv) lika mycket emot Islam som oss. För det andra finns det en del kristna libaneser och sekulära iranier som inte heller vill ha Islam i Sverige.

Jag tycker givetvis att det är trist att ett så litet folk som svenskar inte ska få ha ett eget land. Men nu är det så. I Sveriges tredje största stad är svenskar i minoritet, och i övriga Sverige består Sverige av ca 60-70% svenskar (än så länge). Denna siffran minskar för varje år som går.

Europeiska invandrare har aldrig orsakat några större problem för Sverige generellt sett, och samma sak kan sägas om iranier. Det största problemet och hotet kommer ifrån Islam, då de flesta av dem vägrar att integreras och acceptera våra lagar och vårt sätt att leva. Faktum är att många av dem föraktar oss och ser oss som smutsiga grisar pga att vi inte är muslimer.

Som jag ser det borde alla icke-muslimer gå ihop och samarbeta mot Islam. Inte med hjälp av våld, utan med hjälp av en enighet där vi alla säger nej till Islam och försöker påverka makthavare att sluta ge bidrag till islamistiska föreningar, och sluta ta emot migranter från muslimska länder.

Vad tycker ni? Är Islam det största hotet mot Sveriges framtid? Borde alla icke-muslimer enas kring motståndet mot Islam?
Jag håller med.
Men tycker att inledningen är felformulerad då du pekar på "icke-svenskar" som problem fast du, vad man kan läsa sig till, inte menar det, utan islamister/muslimer.
Citera
2022-06-02, 14:56
  #8
Medlem
TheJackets avatar
Typiskt svenskt att inte se skogen för alla träden.

Hotet är människorna som ligger bakom massinvandringen, och som drivit på den. Samma människor som pushar HBTQP och feminism.
Citera
2022-06-02, 14:59
  #9
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Du har helt rätt. Jag är så innerligt bestört över att vi svenskar går på och låter muslimer och islam få ta över vårt land. Det är sinnessjukt att vänstern som tidigare har varit militanta ateister nu istället blivit nyttiga idioter och går islamisters ärenden.

En svensk som inte är islamofob har ingen kunskap om islam. Förbjud islam genast!
Citera
2022-06-02, 15:01
  #10
Avstängd
Liberationfronts avatar
Hotet är Kina. Det är en äldre civilisation. Skit i Ryssland och Islam.
Citera
2022-06-02, 15:07
  #11
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Islam är något av det värsta som hänt mänskligheten.

En systematisk dödskult, som sprider sig likt cancer.
Islam är följden utav att vi svek Gud, inget annat. Hade vi hållit vår Gud helig, så hade vi inte fått in pesten.

Och ja, nu är vi körda, det enda vi kan egentligen göra, är att ta till vapen. Och då kommer hela världen efter oss.

SE är kört.
Citera
2022-06-02, 15:54
  #12
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Hotet är Kina. Det är en äldre civilisation. Skit i Ryssland och Islam.

sverige har inte något direkt problem med kina, problemet är dom som står bakom islam alla upplopp osv är det ju pga av dom och inte kina.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback