Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-01, 04:28
Medlem
Jaha, nu sitter hon och spelar för pengar från ett minderårigt barn. 200 + 200 har lånats och lovats att betalas tillbaka i veckan som kommer nu.
2024-04-01, 04:39
Medlem
Nu har hon spelat bort 400kr till och säger "nu får jag sitta här och vänta i 9 dagar tills jag får pengar", paniken när hon inser att det är 19 dagar kvar 🤣
2024-04-01, 04:47
Medlem
Den som hon fick låna 400 kr av skrev "måste nog lägga mig nu men lycka till, kommer in i din nästa lajv ❤" då stängde bumbi av kommentarerna o satte på musik.
2024-04-01, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Jaha, nu sitter hon och spelar för pengar från ett minderårigt barn. 200 + 200 har lånats och lovats att betalas tillbaka i veckan som kommer nu.
Insåg inte att hon var minderårig men nu såg jag 😔
2024-04-01, 07:11
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Chrille vill inte veta av henne längre för hon är ett svin, men det kanske jag ljuger om det med? För jag har inte skrivit med honom privat heller? 👍

(Peaken var inte till dig)

Frågan är om hon gjort något extraordinärt.
Hon har väl varit likadan i flera år?
2024-04-01, 09:49
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Frågan är om hon gjort något extraordinärt.
Hon har väl varit likadan i flera år?

Fattade jag det rätt så blev droppen nu vid jul, han köpte mat till henne umgicks med henne m.m hon ville t.o.m lämna sin familj när dom åt julmiddag för att åka hem och trycka i lägenheten men Chrille fick kvar henne.

Efter det så behandlade hon han som skit (återigen) men denna gången blev det droppen, hans andra vänner ställde även ultimatum på han.. antingen hon eller oss är det som gäller.
2024-04-01, 10:06
Medlem
LaPrincipessas avatar
Någon som vet om hon fick napp på att någon skulle gå i borgen för henne för ett lån på 100000kr? Riktigt illa i så fall…
2024-04-01, 10:23
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Någon som vet om hon fick napp på att någon skulle gå i borgen för henne för ett lån på 100000kr? Riktigt illa i så fall…

Var några som skrev de skulle ställa upp men tror de drev.. sen sa hon att hon ångrade sig och det har väl inte riktigt vart uppe mer på nån vecka
2024-04-01, 10:24
Medlem
Citat:

När hon fick reda på att det är borgenären som kommer få pengarna direkt (som sedan ska vidarebefordra dessa till Bumbi), så blev det inte längre aktuellt för henne. Lika bra så
2024-04-01, 10:26
Medlem
Citat:

När hon fick veta att lånet skulle betalas ut till borgenären lade hon ned de planerna. För ”Hur ska jag kunna lita på någon jag inte ens känner?!”. Hon utgick från att borgenären skulle blåsa henne på pengarna. 😂

Men hon tänkte att någon som inte känner henne skulle gå i borgen för ett lån tillsammans med henne 😂😂😂
2024-04-01, 10:28
Medlem
Hennes minne är inte som det ska heller. Hon glömmer bort att hon läst kommentarer och läser dem sedan igen och reagerar olika på dem. Ibland läser hon kommentarer som inte vi kan se och random säger tack, eller hur gullig personen är. Vet inte om det är hallucinationer om hon läser mail. Men ja, minne som en guldfisk.
2024-04-01, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Hennes minne är inte som det ska heller. Hon glömmer bort att hon läst kommentarer och läser dem sedan igen och reagerar olika på dem. Ibland läser hon kommentarer som inte vi kan se och random säger tack, eller hur gullig personen är. Vet inte om det är hallucinationer om hon läser mail. Men ja, minne som en guldfisk.

Jag har också märkt det i hennes lives, men jag tror att hon ibland läser dms som folk skickar när hon är live.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in