Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Stängt
  • 1
  • 2
2022-05-31, 17:54
  #1
Medlem
thxgivins avatar
Det här är min första tripprapport, men förmodligen inte min sista.

Jag var någonstans i en Stockholmsförort på kvällen, minns ej exakt var men det var på södra sidan i alla fall. Omgivningen var mörk och slaskig, en smutsig miljö där snö möter tö, ni vet en sådan typ av kväll som får en att ifrågasätta varför man ens bor i det här landet.

Min flickvän hade nyligen gjort slut med mig, men som tur var så var jag påväg till en god vän som ämnade trösta mig och försöka plåstra om mitt krossade hjärta. Han arbetar som kock, så efter en utsökt middag och några glas vin så plockar jag fram ett 100-pack Rivotril jag hade köpt på vägen dit.

Som ni säkert vet så är konsumtion av bensodiazepiner en exponentiell upplevelse, i den bemärkelsen att man i början tar lite för att ta mer och mer tills dess att man teleporteras till nya platser med stöldgods i ryggsäcken och blåtiror i ansiktet.

Här har ni en visuell representation över bensodiazepinernas exponentiella egenskaper: https://gyazo.com/de39bbc91cc13bd688fdcfd028d9ff81

Så istället för konventionell dessert som marängsviss eller creme brulee så drack vi vin och poppade Rivotril. Jag var nu längre inte hjärtekrossad för jag kom inte ens ihåg att min flickvän gjort slut med mig, och samtidigt hade jag och min vän en väldigt mysig kväll.

Nu börjar det svartna lite, men jag minns att vi fick idén att lämna lägenheten och göra någonting. Vad vi tänkte hitta på har jag ingen aning om, men jag vaknade upp i en sjukhussäng och minns att jag var otroligt lack utan någon egentlig anledning till att vara det. Jag drog ur mig lite slangar och skit jag hade instucket i kroppen och sprang iväg, sen blev det svart igen.