Citat:
Ursprungligen postat av
runx
Feminister tycker helt enkelt att det är viktigare att döma skyldiga än att fria oskyldiga.
Feminister tycker helt enkelt att det är viktigare att döma män.
Citat:
Ursprungligen postat av
PersonligPerson
Är väl snarare farlig för kvinnor. Den dagen en kvinna anmäler fel kille för falsk våldtäkt och han redan har förlorat allt, så finns det ingenting som säger att han inte skulle kunna hämnas tusenfalt på exakt alla som är närstående till kvinnan.
Finns ju folk som satt en kula i folk för mindre än det tänker jag.
Ja, antingen ska kvinnor vara rädda för att bli våldtagna eller rädda för repressalier. Ingen ska få påtala att det är omoraliskt med falska anklagelser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
tonårstjejer
Den absolut lättast-manipulerade konsumentgruppen. Vet Disney om det här? Det är viktigt att lära dem att deras kön är fel och endast livslång sjukvård är den sanna vägen till lycka. Kom ihåg, en man kan aldrig bli våldtagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BOMBEN...
Ja, det tror jag.
Det borde bli obligatoriskt med en videoinspelning med mobilen där båda säger JA innan sex.
Kvinnan får inte säga:
"Men gud va larvig du är som vill spela in detta".
Utan detta bör tas 100% seriöst.
Även med inspelningen kan hon fälla en tår och den manshatande feministiska domaren dömer våldtäkt. Du får aldrig glömma att kvinnors tårar är sanningens blod. En kvinna kan rent fysiskt inte ljuga när hon gråter, det är ett av naturens mysterier. Du kan testa teorin, smäll till din tjej och lyssna på vad hon säger när hon gråter: "Din jävla idiot. Vad fan håller du på med?"
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Man räknar med att ca 2-10% av våldtäktsanklagelserna varje år är falska. Dessa leder aldrig till något. Dessa läggs ner ganska omgående.
Läs på innan ni börjar skrika och vifta med händerna.
Jag undrar vilka andra brottsanmälningar det är som har så hög grad av falskhet. Jag menar, hur många är det som falskt anklagar grannen för att ha kört över dem? Det är bara att kasta sig ner för trappan om man behöver bevis. Jag kommer ihåg för länge sen att det var många falskanmälningar om...nej, bara falskanmälningar om våldtäkt. Jag känner kvinnohatet komma fram här och måste byta riktning.
Kvinnor som anmäler falskt är inte brottslingar, de är offer för patriarkatet. Männen som blir falskt anklagade, tycker jag, ska avtjäna dubbla straff som en slags absolut moraliskt korrekt kompensation av det historiska kvinnoförtrycket.
Jag själv kan aldrig förlåta mig själv som man för att det tog så lång tid för oss äckliga kvinnoförtryckare att uppfinna Twitter så att kvinnor äntligen kan tala fritt, samtidigt som de blir skyddade från vårt kvinnohat, sexism, rasism, rysstroll, COVID-desinformation, hot, obehagliga åsikter, åsiktsfrihet (basically rape) och klimatförnekelse och jag vet inte, räknas apkoppor, eller är det för tidigt?
Som vi alla kan se är kvinnor starka självständiga offer som inte behöver män. För att uppnå äkta jämställdhet ska alla barn som föds från och mig idag genomgå
gratis könsbekräftande livslånga behandlingar som Pfizer och Moderna tillhandahåller till extremt höga priser som staten så oerhört generöst betalar för. Lite som med elkompensationen som vi alla vet inte dras från våra skatter, utan från pengar som Magda hittade i madrassen i Sagerska huset, det är samma pengar som inte drogs av dina skattepengar när du fick fyra doser gratis vaccin.