Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-05-29, 09:57
  #109
Medlem
Urinterapeuts avatar
Finns alltid pundare som är villiga att ta till kniven för ett överkomligt pris. Risken är dock att han misslyckas så betala inte allt i förväg. Se till att denne inte heller könner till din verkliga identitet.
Citera
2022-05-29, 10:58
  #110
Medlem
[quote=Mirandamirage|80405231]
Citat:
Ursprungligen postat av honn

Matt 5:17 Jesus: " Tro inte att jag kommit för att upphäva lagen eller profeterna. Jag har inte kommit för att upphäva utan för att uppfylla."

Allt som står i Bibeln är inte sanning, eller Jesus autentiska ord. Mycket är motsägelsefullt. Tror du verkligen att det leder någonstans att ge igen? Varför sa Jesus att "förlåt dem, för de vet inte vad de gör" om sina bödlar? Varför uppmanade han oss att vända andra kinden till och frågade varför vi ser flisan i vår broders öga, men inte bjälken i vårt eget?
Citera
2022-06-28, 18:48
  #111
Medlem
Är det verkligen 18årsgräns här? Omg va less jag är på unga finniga personer som tror dom är bra på trolltrådar.
Citera
2022-06-28, 19:06
  #112
Medlem
Wigilantes avatar
Om du har nån som måste försvinna behöver du 1. Plats, 2. Plan, 3. Transport, 4. Alibi, 5. Inga digitala spår eller vittnen. Kort sagt iaf
Citera
2022-06-30, 20:50
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Om du har nån som måste försvinna behöver du 1. Plats, 2. Plan, 3. Transport, 4. Alibi, 5. Inga digitala spår eller vittnen. Kort sagt iaf
O allt hittas på FB😂😂😂😂😂😂😂
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback