Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-25, 23:04
  #1
Banned
Kan hasch påvärka sexlusten och förmågan att få stånd?`
Kan någon drog det?

seriösa svar uppskattas
Citera
2006-06-25, 23:18
  #2
Medlem
alltså sex å hasch funkar inte för mej, visst ja får upp han och så men... ja blir så för bannat jävla flumig, (de e de bästa sättet att förklara de på..)
jag kan inte koncetrera mej på sexet, de blir lixom knas.. typ.. ja börjar tänka på att om ja juckar tillräkligt hårt, så studsar man.. och wips så e de roligare att åka studsmatta än att ha sex.. men visst fan de e as kul och rätt skönt om man nu kan fullfölja ett knull utan att skrata de vill säga..

btw kolla länken, ny tv kanske till att kolla på filmer på när man e bäng?
http://www.vinnplasma.se/?r=49807
Citera
2006-06-25, 23:18
  #3
Medlem
De ja vu, har inte en liknande tråd funnits förut? Som hette något i stil med "sex på röka" eller något sådant? Tror det fanns en liten skvätt läsning i någon tråd där jag bland annat frågade hur jag skulle röka ner min tjejkompis
Citera
2006-06-25, 23:48
  #4
Medlem
j-os avatar
Nae sex på röka är inget som funkar för min del iaf.. iaf inte direkt efter jag rökt.. jag är alltid mer fokuserad på saker och ting runt omkring istället för själva sexet.. som "KillingDentan" sa så börjar även jag tänka på skumma grejjer istället.. Nä så sex direkt efter man rökt är inget att hurra för.. däremot när ruset börjar avta är det faktiskt rätt gött att sätta en brud på plats och ge henne en omgång hon sent ska glömma..
Citera
2006-06-25, 23:51
  #5
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j-o
Nae sex på röka är inget som funkar för min del iaf.. iaf inte direkt efter jag rökt.. jag är alltid mer fokuserad på saker och ting runt omkring istället för själva sexet.. som "KillingDentan" sa så börjar även jag tänka på skumma grejjer istället.. Nä så sex direkt efter man rökt är inget att hurra för.. däremot när ruset börjar avta är det faktiskt rätt gött att sätta en brud på plats och ge henne en omgång hon sent ska glömma..


haha vafan, var det inte du som sa att du älskade att knulla när du var rökt?
Citera
2006-06-26, 00:34
  #6
Medlem
dumkopfs avatar
blowjob eller handjob stenad

ett vanligt ensamrunk är inte fel det heller, men eftersom kvinnan är guds vackraste skapelse(näst efter mary jane då förstås) så finns chansen att man saknar en sån när man kör på egen hand.
Citera
2006-06-26, 03:34
  #7
Medlem
HiNKs avatar
Jag har verkligen aldrig velat, känner verkligen inget för det, finns en massa saker som är roligare, plus att det är för stressande för mig, jag vill kunna springa ifrån något om det känns jobbigt, som med nojjor.
Citera
2006-06-26, 08:58
  #8
Medlem
Cannabis är ett välkänt afrodisiakum och funkar enligt mig mycket bra. Både psykiskt och fysiskt om man säger så.
Citera
2006-06-26, 09:07
  #9
Medlem
aikens avatar
mmm, själv tycker jag sex på cannabis är helt fantastiskt!
alla sina sinnen stärks och varje smekning är som en massage.
hela njutningen tredubblas och livet i sig självt känns som en enda stor
orgasm.

ojojoj...


i.o.m. att alla sina sinnen stärks under ett cannabis rus så stärker ju
det också den sexuella njutnigen (för en del) liksom den
stärker smaker, bilder och ljud m.m.
och jag antar att det är det som är tjusningen med cannabis. den ger en "life boost" för sinnesnjutaren, men även många insikter för filosofen=)...

life i love you, all this groovey... do bi do do bi di do
Citera
2006-06-26, 09:41
  #10
Banned
Fragmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
blowjob eller handjob stenad

ett vanligt ensamrunk är inte fel det heller, men eftersom kvinnan är guds vackraste skapelse(näst efter mary jane då förstås) så finns chansen att man saknar en sån när man kör på egen hand.
Word!
Citera
2006-06-26, 10:28
  #11
Medlem
Dia Psalmas avatar
Cannabis + sex = underbart
Citera
2006-06-26, 14:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Cannabis + bajs = underbart

Vad var nu detta?!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback