Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-12, 19:56
  #985
Medlem
tigertompas avatar
Vissa människor är pissjobbiga på det här spelet.

Spela i fel div låter en gå upp till 5 måls ledning. Sen spelar man upp det igen.

Vasd fan får folk ut av ett sådant beteende i rivals?

Bannande direkt borde de vara
Citera
2023-03-14, 15:38
  #986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Vissa människor är pissjobbiga på det här spelet.

Spela i fel div låter en gå upp till 5 måls ledning. Sen spelar man upp det igen.

Vasd fan får folk ut av ett sådant beteende i rivals?

Bannande direkt borde de vara

en bättre spelare gav dig fem mål gratis? och du surar för att han sen vann över dig? förstår jag dig rätt då?
Citera
2023-03-14, 15:42
  #987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
haha en vecka utan inlägg och helt dött efter toty, spelar ni fortfarande?

jag tog paus efter toty och tänkte sälja kontot men var så stökigt med flera skumma tjänster jag behövde signa upp på, att jag vetefan om det är värt det

så igår testade jag logga på, mitt playstation plus har gått ut men jag tänkte kolla om man kan köra friendlys. döm om min förvåning så funkar allt? jag kunde spela rivals, friendlys, champs. nåt fel med playstations eller eas tjänster?

började spela lite rivals och paket och rewards började trilla in. finns hur mycket som helst att nöta hem med future stars. men det känns ganska meningslöst. det är februari och jag har redan ett endgamelag untradable + 4 mille på kontot. visst finns det kort därute som förbättrar, men det är större chans att vinna på lotto än att dra dem i paket

korten som finns i objectives förbättrar inte mitt lag - van der beek, nån italienare och nån danskjävel från bundesliga. kanske den där portugisiska vänsterbacken från ligue 1 skulle passa in, men man ska alltså göra en sbc 50 gånger för att få honom? orka

eas contenthype har gjort att laget känns klart i februari, och alla andra har superlag också så känns det meningslöst. hade känts mer tillfredsställande att köpa spelet i april, nöta ihop ett lag på en månad och sen sluta
Nej lade ner för nån månad sedan.
Men tots brukar vara kul så kommer nog tillbaka då.
Citera
2023-04-04, 14:14
  #988
Medlem
haha, satan vad död tråden är

jag hoppas verkligen det är ett bevis på hur mycket fifa tappat över åren
men misstänker att det mest beror på att de nya spelarna inte hänger härinne

minns för några år sen när tråden vibrerade av liv, det var länge sen det

jag har inte spelat sen februari själv och saknar det inte. ibland har tanken kommit att "ska jag inte köra mina toty-spelare ändå" men sen har jag hoppat av den tanken. jag vill inte ner i kaninhålet igen. börjar jag spela sätter den där belöningskarusellen igång igen, som aldrig någonsin blir färdig. även fast jag redan har ett väldigt bra lag är det by design ett evighetsprojekt, finns alltid förbättringar att göra och nya målsättningar att nå, för att sen i augusti blir allt värdelöst igen.

saknar inte heller spela matcher, har hittat andra spel att fylla tiden med som lämnar mig mer tillfredsställd än fifa.

ska inte svära på att jag inte dyker upp igen till tots, men jag hoppas skippa. att detta var det sista fifa jag köpte, att jag ledsnat helt på den här affärsmodellen ea har
Citera
2023-04-05, 06:37
  #989
Medlem
Matsu-sans avatar
Lade ner också för en månad sen....finns ingen anledning att spela...
Skönt och slippa skiten...
Blir att invänta nya Diablo där man kan köra co op..
Citera
2023-04-05, 08:49
  #990
Medlem
Spelar bara lite sporadiskt , lite WL om jag inte har något bättre för mig på helgen.

Powercurve har ju i princip inte rört sig alls från november förutom TOTY.

Träffade Marquinhos som borde vara en top 3 spelare från Birthday team 1. Har ca 10 försvarare som är bättre eller lika bra.
Citera
2023-04-06, 14:59
  #991
Medlem
Ja, spelet känns dött

Ryktas om att EA skall ta bort marknaden/trading helt nästa år pga av alla coinsellers

Då lär spelet vara ännu dödare 🤣
Citera
2023-04-07, 13:24
  #992
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Ja, spelet känns dött

Ryktas om att EA skall ta bort marknaden/trading helt nästa år pga av alla coinsellers

Då lär spelet vara ännu dödare 🤣
Det vore as bra då.
Citera
2023-04-20, 21:44
  #993
Medlem
Jag vill inte tvingas göra alla dessa ”uppdrag” för att samla på mig bra kort. Att spela offline mot AI ger mig ingenting.
Citera
2023-04-22, 18:22
  #994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag vill inte tvingas göra alla dessa ”uppdrag” för att samla på mig bra kort. Att spela offline mot AI ger mig ingenting.

Fast man kan ju oftast göra dem i rivals istället och på sistone wl ibland.

Gör dock bara lite cuper ibland för packs men nästan bara WL för det är inte lika svettigt.
Citera
2023-04-22, 21:28
  #995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Fast man kan ju oftast göra dem i rivals istället och på sistone wl ibland.

Gör dock bara lite cuper ibland för packs men nästan bara WL för det är inte lika svettigt.

Jo, jag vet. Men det gör det ju betydligt svårare då det är lättare att vinna mot AI än en Rival-match.

Vad är WL?
Citera
2023-04-22, 21:45
  #996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jo, jag vet. Men det gör det ju betydligt svårare då det är lättare att vinna mot AI än en Rival-match.

Vad är WL?

Weekend League , man behöver kvala och det är 20 matcher under helgen.

Vilken division spelar du i och hur ser ditt lag ut?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback