Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-03, 20:15
  #757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han satt och lekte med kuken helt öppet inför alla middagsgäster och påtalade till personalen att han vägrar stoppa in kuken för att han vill testa en grej.

Min känsla är att han inte hade något emot att få fitta.

Om det gick till så, så är det bland det sjukaste jag hört talas om..!
Citera
2022-07-04, 06:32
  #758
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QWER12340987
Om det gick till så, så är det bland det sjukaste jag hört talas om..!
Läs Aftonbladet
Citera
2022-07-04, 23:51
  #759
Medlem
Newkies avatar
Aschberg-spåret borde utredas närmare kan man tycka!
Citera
2022-07-05, 11:34
  #760
Medlem
Polis2010s avatar
Martin Aag*rd har inte skrivit något på Aftonbladet sedan 27 mars. Den månaden skrev han för övrigt 8 krönikor. Helt tyst efter det. Vad har hänt? Söker han nytt jobb eller försöker han lappa ihop sitt samboförhållande. Om det är sant att han pippade med L*sa Matt*sson på Anchor. Kvinnan som fick priset som Årets fotograf 2022 just i mars. Inte ett foto publicerat efter den betäckningen. Till Martins försvar så har antydningar hörts om att L*sa var den aktiva. Undrar om hon och Jimmy försöker skrapa ihop bitarna. Ingen av dessa pippare har sålt sina lägenheter ännu men priserna har ju gått ner. Kanske de sitter i någon sommarstuga och funderar hur livet skall fortgå.
Citera
2022-07-16, 23:08
  #761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Martin Aag*rd har inte skrivit något på Aftonbladet sedan 27 mars. Den månaden skrev han för övrigt 8 krönikor. Helt tyst efter det. Vad har hänt? Söker han nytt jobb eller försöker han lappa ihop sitt samboförhållande. Om det är sant att han pippade med L*sa Matt*sson på Anchor. Kvinnan som fick priset som Årets fotograf 2022 just i mars. Inte ett foto publicerat efter den betäckningen. Till Martins försvar så har antydningar hörts om att L*sa var den aktiva. Undrar om hon och Jimmy försöker skrapa ihop bitarna. Ingen av dessa pippare har sålt sina lägenheter ännu men priserna har ju gått ner. Kanske de sitter i någon sommarstuga och funderar hur livet skall fortgå.

Martin Aagård skrev i maj https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...r-fran-ukraina
Citera
2022-07-18, 00:46
  #762
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Martin Aagård skrev i maj https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...r-fran-ukraina
Kul att du uppmärksammar detta efter över 2 månader. Tack för att du stärker mig i tron att det är M*rtin A som var part i detta drama. Han skriver om Ukraina och Lis* M var där och fotade. M*rtin A har inga artiklar som han skrivit sedan den 5 maj där han står som krönikör men det finns flera där han står som producent. Med bara förnamn. Så VivaVagina har du något som visar att han inte var part i detta knulldrama.
Citera
2022-07-18, 23:02
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Kul att du uppmärksammar detta efter över 2 månader. Tack för att du stärker mig i tron att det är M*rtin A som var part i detta drama. Han skriver om Ukraina och Lis* M var där och fotade. M*rtin A har inga artiklar som han skrivit sedan den 5 maj där han står som krönikör men det finns flera där han står som producent. Med bara förnamn. Så VivaVagina har du något som visar att han inte var part i detta knulldrama.

Det är M*artin och det vet alla? Man vill veta hur det går i det hemmet med pk-fru. Roligt L*sa M*ttisson har en sambo J*mmy vilket verkar stämma, men mina källor säger hon också är ihop med en reporter på DN och sen andra knull med chefer vid sidan av. Konstigt hon får jobba på som vanligt för det verkar som hon får det. Det ryktades förut också från källor hon ska ha sagt hon känner sig utsatt för övergrepp av M*artin. Men allt med henne HAHAHA nej.
Citera
2022-07-19, 02:42
  #764
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proxis
Det är M*artin och det vet alla? Man vill veta hur det går i det hemmet med pk-fru. Roligt L*sa M*ttisson har en sambo J*mmy vilket verkar stämma, men mina källor säger hon också är ihop med en reporter på DN och sen andra knull med chefer vid sidan av. Konstigt hon får jobba på som vanligt för det verkar som hon får det. Det ryktades förut också från källor hon ska ha sagt hon känner sig utsatt för övergrepp av M*artin. Men allt med henne HAHAHA nej.
M*rtin är ju ihop med en annan känd journalist Natal*a Kazm*erska som jobbade/jobbar på Aftonbladet. Vilken jävla röra de hoppat in i. L*sa M verkar helt sjövild. Lite som Magd* Gad som också är ute i "krig". Hormonerna drar verkligen igång för damerna. Både har ju även fått Stora Journalistpriset som för mig tappat all sin glans. Ungefär som Nobels fredspris. Vilka rövare som fått det under 2000-talet!
Citera
2024-03-03, 23:40
  #765
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proxis
Det är M*artin och det vet alla? Man vill veta hur det går i det hemmet med pk-fru. Roligt L*sa M*ttisson har en sambo J*mmy vilket verkar stämma, men mina källor säger hon också är ihop med en reporter på DN och sen andra knull med chefer vid sidan av. Konstigt hon får jobba på som vanligt för det verkar som hon får det. Det ryktades förut också från källor hon ska ha sagt hon känner sig utsatt för övergrepp av M*artin. Men allt med henne HAHAHA nej.

L*sa M gillar att knulla andra upptagna män och lär enl källor fortsatt med sin lilla hobby!

* i.
Citera
2024-03-11, 16:20
  #766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
L*sa M gillar att knulla andra upptagna män och lär enl källor fortsatt med sin lilla hobby!

* i.

HAHA stött av hobbyn? Kanske personligt om man orkar göra ett inlägg på bortglömd tråd?
Vem bryr sig om L*sa? en vildd karaktär kanske och hobby kan möjligt stämma. Vet mest rykten och väldigt lite bekräftat.
Citera
2024-03-11, 22:17
  #767
Medlem
Fan vad mycket skvaller och skitprat i tråden. Har händelsen ens hänt?
Finns det några bevis på vilka det var?
Citera
2024-03-12, 00:13
  #768
Medlem
swimp78s avatar
Jag gissar att personerna som knullade inte är några av de mest kända namnen som "alla" känner till. Sanningen är tyvärr oftast inte så rolig som man vill.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback