Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-24, 22:35
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Man kan runka omskuren med babyolja eller saliv. Det är också enklare att hålla kuken ren utan förhud har jag hört.

Ingen aning om det stämmer - men är det ett problem att hålla kuken ren rent generellt? Personligen tycker jag det inte ska behövas att man skär bort saker från sig själv - det borde evolutionen löst bättre än religion. Men jag har ingen aning…
Citera
2022-05-24, 23:08
  #602
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Nej, Flashbackanvändare som greppar efter halmstrån bara. De hoppas innerligt att det ska vara sant så att det kan få deras hemmasittande, bidragstagande liv lite mer händelserika innan de går tillbaka till att skylla alla sina tillkortakommanden på invandrare.



Varför har något utan tvekan hänt?
Men ditt blattevurmande kan du väl ta i annan tråd, har väl knappast med ämnet att göra (mer än att stollen aagård också likt dig tkr det är en bra idé att importera halva mellanöstern). Du vet, SPEKULERA är vad sådana här trådar handlar om, ska bara pk-hjons ekokammare får förekomma blir världen bra tråkig. Ja, förutom "spänningen" med gruppvåltäkter och gängskjutningar såklart.
Citera
2022-05-24, 23:17
  #603
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Då kan du ju berätta om det är några man borde känna igen, eller om de jobbar i det dolda?

Dolda = chefer och liknande skit
Borde känna igen = skriver trams på Aftonbladet.se

Högre uppsatta än de "vanliga" iallafall.
Citera
2022-05-24, 23:18
  #604
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Då kan du ju bara berätta? Du har ju redan sagt att en av bartendrarna snackat, om det var det du ville dölja? Annars finns ju inget. Eller har du ingen aning utan ville bara känna dog speciell..?

Njae, det är mer att jag vill inte riskera att det ska kunnas lista ut vem min polare är, då jag garanterar att Aftonbladet läser här osv.

Men kan säga att det är rätt högt uppsatta, inga vanliga skribenter eller så
Citera
2022-05-24, 23:28
  #605
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Ingen aning om det stämmer - men är det ett problem att hålla kuken ren rent generellt? Personligen tycker jag det inte ska behövas att man skär bort saker från sig själv - det borde evolutionen löst bättre än religion. Men jag har ingen aning…

Håller med.
Citera
2022-05-25, 00:01
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Njae, det är mer att jag vill inte riskera att det ska kunnas lista ut vem min polare är, då jag garanterar att Aftonbladet läser här osv.

Men kan säga att det är rätt högt uppsatta, inga vanliga skribenter eller så

Allt det låter rimligt. Men kan du enligt din polare bekräfta att händelseförloppet stämmer? Dvs om vi struntar i vilka individer det gäller - bekräftar din bartenderpolare att en kvinna tagit av sig ena jeansbenet och skinkat på en karl på en stol medan arschberg sett på, från obekräftat avstånd? Eller vad var det exakt din polare berättade utan att outa honom eller knullisarna.
Citera
2022-05-25, 05:10
  #607
Medlem
PeoFallmos avatar
Jag har hört från en som jobbar på Anchor att inget av det som skrivits är sant, ingen, varken ägare eller anställd såg något av det som påstås.
Det är bara skitsnack.
Citera
2022-05-25, 05:56
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Njae, det är mer att jag vill inte riskera att det ska kunnas lista ut vem min polare är, då jag garanterar att Aftonbladet läser här osv.

Men kan säga att det är rätt högt uppsatta, inga vanliga skribenter eller så

Antingen fanns det bara en bartender, och då har du ju redan försagt dig. Eller så var de fler, och då spelar det ju ingen roll. Hur din kompis ser ut spelar ju knappast någon roll i sammanhanget..
Citera
2022-05-25, 08:37
  #609
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Högre uppsatta än de "vanliga" iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Jag har hört från en som jobbar på Anchor att inget av det som skrivits är sant, ingen, varken ägare eller anställd såg något av det som påstås.
Det är bara skitsnack.
Jag vet inte varför ni försöker dölja det. Namnen har kommit ut och det är helt uppenbart mannen är skyldig. En twitterriddare som har dött, kan det bli mer uppenbart?
Citera
2022-05-25, 08:37
  #610
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Hur gick själva akten till? Stod hon framåtlutad och tog kuken bakifrån eller nån annan variant?

Hoppas de skurar barstolarna ordentligt...
Citera
2022-05-25, 09:01
  #611
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Jag vet inte varför ni försöker dölja det. Namnen har kommit ut och det är helt uppenbart mannen är skyldig. En twitterriddare som har dött, kan det bli mer uppenbart?

Försöker inte dölja något. Säger bara att jag känner en person vars barn arbetar där, och att hen säger att det inte har hänt, det är skvaller.
Citera
2022-05-25, 09:34
  #612
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Jag vet inte varför ni försöker dölja det. Namnen har kommit ut och det är helt uppenbart mannen är skyldig. En twitterriddare som har dött, kan det bli mer uppenbart?

Ingen behöver fundera på om det är sant eller om rätt personer är outade, det stämmer att de knullade på Anchor Bar och att det var MA och LH som knullade.
Det vissa nic försöker nu är inget annat än Damage Control, de vill att tråden ska dö ut så snabbt som möjligt genom att försöka få den ointressant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback