2022-05-21, 11:40
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g

Jag skulle också gärna ha sex med en 60-årig kvinna om hon är snygg och fräsch.
Citera
2022-05-21, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Skulle hon alltså enligt citatet ovan ha "klivit ur" ett av sina jeansben & trosan inne mitt bland alla människor på pub Anchor?! Låter ju helt otroligt. Hade hon haft kjol hade jag kunnat köpa det även om det också låter otroligt.

Snacka om dagen efter-ångest

Samtidigt, varför händer aldrig nåt ens en "fjärdedel" så uppseendeväckande mig Tänk att få uppleva att en kvinna är så upphetsad av mig att hon skulle vilja göra nåt sånt. Nån gång har jag iaf fått en tutt eller fitt-bild men då bara av såna jag redan fått ihop det med. Aldrig spontant av nån tjej som gillar mig & vill försöka "göra reklam" för sig s.a.s.

Jobbar på en kvinnodominerad arbetsplats men de allra flesta är snudd på nykterister eller skräcködlor & de få som är nåågot snyggare är flator eller bara nykära i sina respektive.... Bjuds det på middag så har hälften stuckit så snart efterrätten är slut.

För det första har du förmodligen absolut noll jävla status, så deras mätare studsar på sin höjd till lite kring nollan och inte mer än så.

Citat:
Enligt dem så handlar det istället om en annan högre chef på Aftonbladet som är M.S copycat samt en yngre kvinnlig journalistkollega än Melin.

Räkna ut varför det där kunde hända.
Senast redigerad av ensamkrigaren 2022-05-21 kl. 11:45.
Citera
2022-05-21, 11:57
Medlem
Giant Squids avatar
Sex på en barstol utesluter nog Lena Mellin.Det hade närmast krävts en gaffeltruck till det.
Att man gick tillsammans in på toaletten tyder på att man drog lite koks där. ABs redaktion har ju problem med näsgodiset.
Min första gissning var fyllot Oisin,men han är ju inte någon chef direkt.
Det skulle vara kul om Virtanen skrev en tell all bok om sin forna arbetsplats.
Citera
2022-05-21, 12:02
Medlem
slagskotts avatar
Flashback.32 993 personer online av 1 458 898 medlemmar som skrivit 75 264 633 inlägg och ingen vet något?
Säkerligen vet någon något, skapa ett nytt konto och lägg fram det så att vi andra kan beta av en annars regntung dag.
Citera
2022-05-21, 12:03
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
För det första har du förmodligen absolut noll jävla status, så deras mätare studsar på sin höjd till lite kring nollan och inte mer än så.
Visst är det så. Det är jag smärtsamt medveten om. Jag har alltid varit en komplett loooser men behoven & längtan efter att bli åtrådd är ju samma ändå. Med lite tur får jag en tung snabb stroke eller hjärtattack & dör så snart som möjligt så jag slipper detta värdelösa meningslösa skitliv. Helst redan igår. Längtar väldigt mycket. Men åter till topic som ju inte är min avsky mot livet & den värdelösa person jag blev även om jag inser att det var jag själv som drog iväg....

Hur kan det ha sett ut med en kvinna som alltså krånglar sig ur ett av sina jeansben & trosan för att sen kliva upp på en erigerad kuk mot bland en massa folk? Visst är det rent praktiskt inga konstigheter men det verkar onekligen väldigt opraktiskt. Det måste ju också ha blivit väldigt uppenbart när hela hennes underliv blir ....eh....bart. En kjol hade gjort det så mycket mindre konstigt om än det också väldigt tydligt för de närmaste. Nån slags näsgodis inblandat? Jag kan bara weed & alkohol.....som ju även det såklart, har sina "biverkningar".
Citera
2022-05-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokayGeck
Fasiken så trist! Satte morgonkaffet i halsen när jag läste om händelsen. Tänkte direkt att det kunde varit Mellin som varit i farten. Trist, hon ser ut som någon som hade kunnat släppa till i fest sammanhang och ta för sig!
Du har rätt!

Hon känns som en så pass gränslös människa...
Citera
2022-05-21, 13:14
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du har rätt!

Hon känns som en så pass gränslös människa...

Fast hon gillar inte penis..
Citera
2022-05-21, 13:50
Medlem
jackflashs avatar
Men varför i helvete har ni snöat in på Lena Melin? Ingen, absolut ingen, nämner att kvinnan i fråga jobbar på Aftonbladet. De säger inte heller att mannen gör det. De säger att Aftonbladet hade en kulturfest. Kan vara vilka jävla C-kändisar som helst där.

Lägsta nivån på Flashback-gräv jag någonsin sett.
Citera
2022-05-21, 14:29
Medlem
Flottsteks avatar
Det är Mellin, jag har fått det från säkra källor, vem offret är är höljt i dunkel
Citera
2022-05-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Men varför i helvete har ni snöat in på Lena Melin? Ingen, absolut ingen, nämner att kvinnan i fråga jobbar på Aftonbladet. De säger inte heller att mannen gör det. De säger att Aftonbladet hade en kulturfest. Kan vara vilka jävla C-kändisar som helst där.

Lägsta nivån på Flashback-gräv jag någonsin sett.

Intrycket man får hittills är ju att folk vill förlöjliga genom att komma med uppenbart felaktiga(Melin, passar inte varken i ålder eller övriga beskrivningspunkter) och därmed inte riskera att det ska bli bekräftat vilka det verkligen är. Kan ju vara pinsamt...

Den taktiken funkar ju rätt hyfsat hittills om det är så.
Citera
2022-05-21, 15:03
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Flashback.32 993 personer online av 1 458 898 medlemmar som skrivit 75 264 633 inlägg och ingen vet något?
Säkerligen vet någon något, skapa ett nytt konto och lägg fram det så att vi andra kan beta av en annars regntung dag.
Det beror på att detta aldrig har hänt.
Citera
2022-05-21, 15:17
Medlem
Melins pussy är nog varje människas mardröm, tror inte hon hade fått en hund att slicka henne om hon så smort in hela geggvecket i jordnötssmör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in