Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
För det första har du förmodligen absolut noll jävla status, så deras mätare studsar på sin höjd till lite kring nollan och inte mer än så.
Visst är det så. Det är jag smärtsamt medveten om. Jag har alltid varit en komplett loooser men behoven & längtan efter att bli åtrådd är ju samma ändå. Med lite tur får jag en tung snabb stroke eller hjärtattack & dör så snart som möjligt så jag slipper detta värdelösa meningslösa skitliv. Helst redan igår. Längtar väldigt mycket. Men åter till topic som ju inte är min avsky mot livet & den värdelösa person jag blev även om jag inser att det var jag själv som drog iväg....
Hur kan det ha sett ut med en kvinna som alltså krånglar sig ur ett av sina jeansben & trosan för att sen kliva upp på en erigerad kuk mot bland en massa folk? Visst är det rent praktiskt inga konstigheter men det verkar onekligen väldigt opraktiskt. Det måste ju också ha blivit väldigt uppenbart när hela hennes underliv blir ....eh....bart. En kjol hade gjort det så mycket mindre konstigt om än det också väldigt tydligt för de närmaste. Nån slags näsgodis inblandat? Jag kan bara weed & alkohol.....som ju även det såklart, har sina "biverkningar".