Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-23, 15:54
  #721
Medlem
GillJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag är inte så säker på det. Om det inte bara var politiskt spel hade ju erdogan kunnat kläcka ur sig det här tidigare. Han agerar ju rätt smart för att få mesta möjliga utdelning, och det kanske inte är helt oväntat från Sveriges politiker. Dom är ju inte blåsta allihop.

För Turkiet är det självklart kohandel och deras krav mot USA var ännu värre.

Jag syftade dock på det faktum att de svenska politikerna inte vill klippa banden med kurdiska terrorister som de vid ett inträde i NATO kan bli tvungna att kriga emot framöver om Turkiet skulle åberopa klausul 5 i NATO-avtalet Turkiets krav är inte bara rationella utan även helt nödvändiga.
Citera
2022-06-03, 00:12
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Så hur många vet vad de ljusa ”bollarna” är på himlen? Som flyger i hög hastighet osv? Oftast vita men kan ta olika former?

Är det UFO måntro? Som media vill att det ska vara?? Kolla in o läs på om Cern super.. vad det är till för.

Varför nämner jag detta då? vad vet dom som inte vi vet? Vet man utan information? Kan man få veta utan info från media etc?


Går det få kontakt med andra? Nato, krig, 9/11 terrorism etc alla större händelser i världen,,främst religion.. vad är detta?

Vilka är vi?
Vad gör vi här?
Vem är du?

Fattar inte riktigt poängen med dina flummiga inlägg. Vad gör du ens här om du inte är intresserad av att diskutera med folk och skriva rakt ut vad du faktiskt menar.

Varför lyser månen så starkt när tant Agdas katt fäller hår?
Är katthåren vad de synes vara?
Är ugglorna vad de synes vara?
Vad är ens en uggla?
Är du en uggla? Eller en katt?
Tänk!

Ungefär så ser dina inlägg ut. Skärp till dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback