Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Hej och tack för svar!
Ganska jobbig situation men jag vill verkligen förlora hela mitt konto såklart.
Läste lite i början på länken du postade om hur man kunde återställa lösenordet om man har det sparat via Brave browser, jag minns inte mitt lösenord men loggas in automatiskt på Chrome och Opera, finns de något liknande knep för att se sitt lösenord på de sättet? Vore verkligen bra om det gick att lösa, även om de inte var mitt huvudproblem som är att jag inte kan editera inlägg efter jag postat (normalt har man en timme på sig att fixa stavfel och liknande) samt att jag inte kan ändra min Signatur.
Jag ska läsa in mig på fallet som du länkade när jag har lite tid över. Tack för du tog dig att hjälpa mig, Mr.RedHat 🩵
Jag är osäker på om man kan göra något själv. Tror en tekniker behöver kika på det.
Ang. lösenord så hoppas jag att du sparat det i lösenordshanteraren i webbläsaren?
Annars hoppas jag du minns din mailadress och kan återställa den vägen. Annars hamnar du i ett "hönan-eller-ägget"-scenario eftersom du behöver ditt lösenord för att byta e-post, och behöver en ny e-post för att byta lösenord.
Ska ärligt säga att jag trodde du var död ett tag med tanke på att dina sista inlägg för flera år sedan handlade om Kratom

Hur fan lyckades du logga in om du inte minns ditt lösenord? Tror Flashback bara sparat automatisk inloggning-token i ett år.