Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 17:19
  #1093
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Fast det är inte enbart lagen som bygger ett starkt samhälle. Grundläggande respekt för sina medmänniskor och allmänt hyfs är också sådant som samhället vilar på.

Vem vill ha Paludan som granne? Vem vill bjuda honom på sitt bröllop?

Det sprack när vi tog in islamister och negrer.
Citera
2022-05-13, 17:20
  #1094
Medlem
Farbaute666s avatar
Nu berättar han att Muhammad var en pedofil som gifte sig med Aisha när hon var sju år gammal och de hade sex när hon var nio år gammal.

Vidare var han analfabet och hade sex med djur, tydligen... Inget jag har hört något om, däremot stämmer väl det P. säger om Aisha enligt skrifterna.
Citera
2022-05-13, 17:21
  #1095
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Jag är knappast en galen islamist. Sedan sa jag enbart i kyrkan, Paludan kommer hit och då sa de allihop negativa saker, särskilt de som arbetar inom kyrkan. Hets mot folkgrupp. Dessutom gör han det farligt för oskyldiga genom att komma till städer så man måste ställa in saker för barn och ungdomar och hålla dem hemma för att de kan skadas i bara förbifarten av dårens ansatser till att få våra städer nedbrända av det klientel som inte respekterar våra städer och demokrati. De är ju en extremt låg andel dessutom som kaosar i förhållande till hur många som bor i städerna.. dessutom åker många runt efter Paludan.

Det är klart du är, jag har läst dina inlägg.
Paludan håller sig till lagen vilket inte du och andra islamister gör.
Citera
2022-05-13, 17:21
  #1096
Medlem
SylarQQs avatar
Någon som har en live-länk som inte är rasmus egen. Tack på förhand
Citera
2022-05-13, 17:21
  #1097
Medlem
IT-snubbens avatar
Jag har lärt mig massor om Mohammed tack vare Paludan
Citera
2022-05-13, 17:22
  #1098
Medlem
I morgon i Uppsala då lär han åka på stryk ordentligt
Citera
2022-05-13, 17:22
  #1099
Medlem
Farbaute666s avatar
Frågan är om inte Polisen bryter det här snart. Nu basunerar han bara repetitivt upp i sin megafon: "Muhammad gillade att ha sex med en hund, Muhammad gillade att ha sex med en gris, Muhammad gillade att ha sex med sin mamma".
Citera
2022-05-13, 17:23
  #1100
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vi får väl hoppas att det är många brottsutredningar som inte blir av nu eftersom polisen måste lägga alla sina resurser på att bevaka en mans rätt att vara en röv offentligt.

"Blev din dotter våldtagen? Tyvärr, Rasmus Pedolan behöver alla våra resurser nu så din dotter får klara sig utan rättvisa tills Rasmus Pedolan tröttnat på att vara en röv."

Jag har varit inne på det tidigare i denna diskussion. Varför ska just Paludan ha rätt att få polisbeskydd när han bränner koranen för 45e gången? Rimligare borde vara att polisen säger: nu är ditt klippkort med koranbränningar slut. Vänligen lämna företräde för andra medborgare som också vill ha polisbeskydd.
Citera
2022-05-13, 17:23
  #1101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Jag hatar blattar men Paludan är likt förbannat en pajas.

Jag med men bryr mig inte om paludan
Citera
2022-05-13, 17:23
  #1102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
hahah "Muahmmed hade sex med en gris 5 dagar i veckan, resten av två hade han sex med en hund"
Han är en modig, galen jävel

Rasmus har inte mycket att komma med.
Citera
2022-05-13, 17:23
  #1103
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Fast det är inte enbart lagen som bygger ett starkt samhälle. Grundläggande respekt för sina medmänniskor och allmänt hyfs är också sådant som samhället vilar på.

Vem vill ha Paludan som granne? Vem vill bjuda honom på sitt bröllop?
Han har rätt till sin yttrandefrihet och det har alla andra med. Och yttrandefriheten måste försvaras till varje pris, annars ligger vi svenskar illa till. Folk som du borde läsa Voltaire. Du är dum i huvudet och ett hot mot demokratin och åsiktsfriheten. Sen att man inte gillar Paludan är en annan sak. Det är fritt fram för dig att yttra dig kring det, men yttrandefriheten får inte inskränkas. Fatta sätt dig och håll käften!
Citera
2022-05-13, 17:24
  #1104
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
hahah "Muahmmed hade sex med en gris 5 dagar i veckan, resten av två hade han sex med en hund"
Han är en modig, galen jävel

Svenska politiker och polisledningen sitter antagligen med hyfsad panikångest just nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback