Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-11, 13:11
  #25
Medlem
CockWitchs avatar
Han har fått tillstånd i Frölunda i Gbg också, jag tror att någon kommer ta med en pistol och skjuta honom.
Citera
2022-05-11, 13:18
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!
Håller med. STOPPA Galningen!
Citera
2022-05-11, 13:19
  #27
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Har tänkt på det fetade också, han kan ju åka över sundet till tryggheten när som helst. Det är nog därför han "vågar" Göra vad han gör.
Att kalla honom feg är patetiskt.
Han är obeväpnad och kan bli mördad när som helst.
Och han är även den enda som öht fullt ut vågar stå upp för yttrandefriheten.
Ni som försvarar islamister är parasiter som bör utrotas.
Citera
2022-05-11, 13:27
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Att kalla honom feg är patetiskt.
Han är obeväpnad och kan bli mördad när som helst.
Och han är även den enda som öht fullt ut vågar stå upp för yttrandefriheten.
Ni som försvarar islamister är parasiter som bör utrotas.
Hjälp du låter fullvaccinerad och som du har pyntat Facebook profilen med en Ukrainaflagga. Så nu bör jag utrotas bara för jag sa att han egentligen är ganska feg? Vilken bra kämpe för yttrandefrihet du är, wohoo grattis. Han kan som sagt åka över sundet där han är säker när han vill. Om en svensk hade provocerat muslimer då hade det varit rent mod, vem litar liksom på svensk polis? Paludan har ju fan sagt det själv.
Citera
2022-05-11, 13:52
  #29
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hade jag varit fackförbund för polisen hade jag gått in och krävt adekvata skyddsåtgärder och annars strejk - inte meningen att att poliserna ska jobba med livet som insats.

Paludan är en feg djävel, och inte den som står i skottlinjen. Han brukar göra sin grej och dra, sen är det poliser som får ta emot stenkastning och kravaller.

Kan vi inte låna vattenkanonen från danmark?

Upp med drönare också.
Mycket kan man kalla Paludan, men "feg" känns knappast passande...

Hoppas att det blir en fredlig motdemonstration eller att han ignoreras, men det lär tyvärr knappast bli så. Vilket åter igen lär ge Paludan en poäng och vatten på sin kran.
Citera
2022-05-11, 14:02
  #30
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Att kalla honom feg är patetiskt.
Han är obeväpnad och kan bli mördad när som helst.
Och han är även den enda som öht fullt ut vågar stå upp för yttrandefriheten.
Ni som försvarar islamister är parasiter som bör utrotas.
Jaså?
Vore han modig skulle han bege sig Afghanistan - kvinnorna där behöver all support de kan få.
Även Kaba vore modigt.

Paludan är inget annat än en attention whore.
Citera
2022-05-11, 14:05
  #31
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Hjälp du låter fullvaccinerad och som du har pyntat Facebook profilen med en Ukrainaflagga. Så nu bör jag utrotas bara för jag sa att han egentligen är ganska feg? Vilken bra kämpe för yttrandefrihet du är, wohoo grattis. Han kan som sagt åka över sundet där han är säker när han vill. Om en svensk hade provocerat muslimer då hade det varit rent mod, vem litar liksom på svensk polis? Paludan har ju fan sagt det själv.


Paludan ÄR Svensk så vad fan tjafsar du om ?
Och Jag finns inte på facebook din fördomsfulla nolla.
Citera
2022-05-11, 14:07
  #32
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jaså?
Vore han modig skulle han bege sig Afghanistan - kvinnorna där behöver all support de kan få.
Även Kaba vore modigt.

Paludan är inget annat än en attention whore.
Och du är jättemodig som försvarar Islamister.
Patetiska jävla nolla.
Citera
2022-05-11, 14:17
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Paludan ÄR Svensk så vad fan tjafsar du om ?
Och Jag finns inte på facebook din fördomsfulla nolla.
Han är halvsvensk och halvdansk men mer kulturellt är han dansk. Han är fortfarande dansk medborgare och skyddad av den danska staten som tar hand om sina medborgares rättigheter tillskillnad från den svenska staten. Därför anser jag att han inte är lika modig som vissa av hans följare tror att han är, eftersom han kan åka till Danmark där han är starkt skyddad av den starka danska polisen. Till skillnad om en med kanske dubbla medborgarskap men kulturellt svensk hade gjort samma sak och varit tvungen att bli skyddad av den svaga svenska polisen.
Citera
2022-05-11, 14:33
  #34
Medlem
Witkos avatar
Läskigt många korankramare i den här tråden och tyvärr i landet, så länge han inte gör något olagligt så ska han väl få ha sina möten?

Vem är värst, den som bränner en sagobok eller den som försöker döda bokbrännaren?
Citera
2022-05-11, 14:36
  #35
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Bra, polisen tar sitt förnuft till fånga
Citera
2022-05-11, 14:51
  #36
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Bra, polisen tar sitt förnuft till fånga

Förstår du inte vilken skada tokrasisten Paludan orsakar? Försök inse att han vill så split i samhället, det är inte ok, fatta! Han måste stoppas, nu! Vad är det för polischef som fattade beslutet? Även hen rasist?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback