Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-02-02, 20:51
  #13
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
ehh - ansiktsuttrycket lär ju följa med om man flyttar ansiktet...


Nu menar jag att om du flyttar ett foto på dig över till en bild på Zlatan kommer ditt ansikte få Zlatans ansiktsuttryck, det är så jag menar
Citera
2023-02-03, 09:45
  #14
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Nu menar jag att om du flyttar ett foto på dig över till en bild på Zlatan kommer ditt ansikte få Zlatans ansiktsuttryck, det är så jag menar
Ok får prova Webit också då
Citera
2023-02-03, 13:25
  #15
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Ok får prova Webit också då

Pröva facehub med, de har 5 gratisbilder
Förut, då kunde du göra 5 bilder, sen stänga ned webläsare och gå in igen efter några timmar och få 5 igen och fortsätta så
Men de verkar ha stängt den möjligheten nu
Citera
2023-02-03, 13:49
  #16
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Pröva facehub med, de har 5 gratisbilder
Förut, då kunde du göra 5 bilder, sen stänga ned webläsare och gå in igen efter några timmar och få 5 igen och fortsätta så
Men de verkar ha stängt den möjligheten nu
Ok, tack
Citera
2023-03-23, 03:24
  #17
Medlem
Proton83s avatar
För många år sedan efter att jag testat Gimp och annat, bestämde jag mig för Affinity https://affinity.serif.com/en-gb/

Efter ett tag lärde jag mig byta ansikten, ögon, genom att dela upp arbetsbordet till 2 fönster där jag lade ett foto på ett kvinnohuvud i det vänstra fönstret och ett annat i det högra fönstret, men för att slippa krångla med olika hudfärg kopierade jag första bilden som jag lade i högra fönstret. Sedan markerade jag ett av ögonen på högra bilden och kopierade det, Sedan gick jag över till vänstra bilden där jag klistrade in ögat. Med muspekaren kunde jag flytta ögat till rätt läge innan jag sparade bilden . Se Skärmdumpen.

https://i.postimg.cc/MpMyfKdQ/Avatar.png
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback