Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-17, 10:45
  #421
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Varför sitter Mia så långt bort

Riktigt sen på bollen här men såg precis avsnittet med Jimmie och då hör man Mia säga alldeles i slutet när de ska ta gruppbilden "nu kom jag nära".

Jag tror anledningen till att hon sitter avskilt stavas "covid" - antingen att hon nyss varit sjuk och inte vill smitta eller tvärtom att hon inte vill bli smittad.
Citera
2022-08-17, 13:33
  #422
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Riktigt sen på bollen här men såg precis avsnittet med Jimmie och då hör man Mia säga alldeles i slutet när de ska ta gruppbilden "nu kom jag nära".

Jag tror anledningen till att hon sitter avskilt stavas "covid" - antingen att hon nyss varit sjuk och inte vill smitta eller tvärtom att hon inte vill bli smittad.

Jag har tänkt att hon vill fortsätta vara lite hemlig och därför hållit sig lite undan. Men visst det kan ju bero på covid också.
Citera
2022-08-17, 14:59
  #423
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Sorgligt det där i slutet med Jimmie.
Ja det var det, riktigt sorgligt.
Citera
2022-08-17, 23:32
  #424
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Har sett samtliga avsnitt idag och tycker det var ganska sevärt. Antar att samtliga tre programledare hade tänkt lägga sin röst på VPK, men förhoppningsvis fick de sig en tankeställare efter intervjun med Nooshi Dadgostar, vilket haveri...
Som en som i princip haft 0 uppfattning om hur partiledarna är senaste åren (utom Jimmie och Annie som varit med en stund), och inte orkar lyssna på deras tugg längre, och vissa jag inte ens visste vilka partiledarna var (V, L, MP) innan jag streckkollade detta program ikväll, måste jag säga att hon gav ett skönt intryck.
Kanske min aphjärna tyckte det på grund av tuttarna, men i rak motsats till det kändes hon lite som en kvinnlig G.W. Persson på något sätt, som gav mig skönt/kul intryck av henne.

Inte å rösta eller inte rösta på alltså, baserar man sin röst bara på ett sånt här program bör man nog avstå att rösta, bara att hon var skön under just de omständigheterna programmet var i.

Favoriten var, lite förvånande, Ebba. Fan va fysiskt mjuk och varm hon gav intrycket att vara, alltså väldigt mysig i person.
Tvåa Nooshi.
Delad trea Jimmie och Ulf. Jimmie lite svårt då jag sett så mycket av han, så blir för lätt bias av helhetsintrycket, och Ulf också svårt då just det avsnittet såg jag för ett par månader sedan, men vill minnas jag var positivt överraskad, som hyfsat skön.
Delad femte Annie och Per. Annie lite som med Jimmie, sett mycket innan som kan påverka. Men bägge två, ganska bland och intetsägande, låg karisma.
Sjätteplats Johan. Tråk.
Sossarna får inte ens platsa på listan när de inte ens vågade släppa iväg Magda dit. Pussies.

Som sagt inte någon rankning alls baserad på röstning/politik, varken privat eller analys hur det kan påverka andras röster, bara hur jag gillade personerna, under 20 korta och klippta minuter, under en hyfsat speciell situation.
__________________
Senast redigerad av AnOldBeginning 2022-08-17 kl. 23:39.
Citera
2022-08-21, 19:51
  #425
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Som en som i princip haft 0 uppfattning om hur partiledarna är senaste åren (utom Jimmie och Annie som varit med en stund), och inte orkar lyssna på deras tugg längre, och vissa jag inte ens visste vilka partiledarna var (V, L, MP) innan jag streckkollade detta program ikväll, måste jag säga att hon gav ett skönt intryck.
Kanske min aphjärna tyckte det på grund av tuttarna, men i rak motsats till det kändes hon lite som en kvinnlig G.W. Persson på något sätt, som gav mig skönt/kul intryck av henne.

Inte å rösta eller inte rösta på alltså, baserar man sin röst bara på ett sånt här program bör man nog avstå att rösta, bara att hon var skön under just de omständigheterna programmet var i.

Favoriten var, lite förvånande, Ebba. Fan va fysiskt mjuk och varm hon gav intrycket att vara, alltså väldigt mysig i person.
Tvåa Nooshi.
Delad trea Jimmie och Ulf. Jimmie lite svårt då jag sett så mycket av han, så blir för lätt bias av helhetsintrycket, och Ulf också svårt då just det avsnittet såg jag för ett par månader sedan, men vill minnas jag var positivt överraskad, som hyfsat skön.
Delad femte Annie och Per. Annie lite som med Jimmie, sett mycket innan som kan påverka. Men bägge två, ganska bland och intetsägande, låg karisma.
Sjätteplats Johan. Tråk.
Sossarna får inte ens platsa på listan när de inte ens vågade släppa iväg Magda dit. Pussies.

Som sagt inte någon rankning alls baserad på röstning/politik, varken privat eller analys hur det kan påverka andras röster, bara hur jag gillade personerna, under 20 korta och klippta minuter, under en hyfsat speciell situation.

Smaken är som baken, delad. Tycker Nooshi är den enda som inte hänger med överhuvudtaget. Hon låter sjukt bakfull.
Citera
2022-08-29, 21:17
  #426
Moderator
Humbugs avatar
Fick precis höra att Per Bolund i avsnitt 8 tipsade mig om att ett lämpligt rim på "Grodor" är "Dalafloda". Programmet växte genast i mina ögon och Per Bolund får min röst i valet.
Citera
2022-08-29, 23:53
  #427
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Fick precis höra att Per Bolund i avsnitt 8 tipsade mig om att ett lämpligt rim på "Grodor" är "Dalafloda". Programmet växte genast i mina ögon och Per Bolund får min röst i valet.

Ett av dina inlägg togs väl upp i programmet, tyckte jag mig se…

Citera
2022-08-31, 00:40
  #428
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja det var det, riktigt sorgligt.
Vad var sorgligt?
Citera
2022-08-31, 18:31
  #429
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad var sorgligt?
Det var i en intervju på tv för en tid sedan. Att han lagade mycket julmat till julafton men hade ingen att äta den tillsammans med så han fick sitta och äta den ensam. Det är många som är ensamma under julen men det var tonen han hade när han berättade det som gjorde att det var sorgligt, man både hörde och såg på honom hur ensam han verkligen kände sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback