Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-22, 13:37
  #61
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag brukar inte kolla på tv - men olyckliga omständigheter gjorde att jag tvingades genomlida det här programmet. Min största fråga är - VEM var det som vann? HUR kunde panelen gissa vem det var? Inte för mitt liv hade jag kunnat para ihop namnen med ansiktena, bådadera var för mig totalt obekanta? Så även om jag haft listan framför mig hade jag kunnat veta.

Så den som gjorde detta avslöjande måste ju varit väldigt nära produktionen, för hade jag själv råkat gå förbi planeringsrummet när det bestämdes vem som skulle vara med, hade jag fått spela in vad som sagt, för att ens komma ihåg några namn.
Inte så svårt för panelen att gissa rätt om de varit inne på FB och läst. Om då inlägget, det rätta, kom innan programmet spelades in vill säga.
2022-05-22, 14:19
  #62
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Inte så svårt för panelen att gissa rätt om de varit inne på FB och läst. Om då inlägget, det rätta, kom innan programmet spelades in vill säga.
Inlägget kom efter att programmet hade spelats in.
2022-05-22, 16:37
  #63
Medlem
Svårt att se vad som är problemet, han som postade listan använde ju spoiler varning så ingen behövde få sin tv underhållning förstörd
2023-03-06, 13:52
  #64
Moderator
Carlboms avatar
Ämnet verkar vara på tapeten i år igen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ha-lackt-igen

Nu nämns inte Flashback den här gången heller men gissar det är det här inlägget som det syftas på:

(FB) Masked singer
2023-03-06, 20:53
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ämnet verkar vara på tapeten i år igen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ha-lackt-igen

Nu nämns inte Flashback den här gången heller men gissar det är det här inlägget som det syftas på:

(FB) Masked singer
Vem som helst kan skriva på Flashback, så det är omöjligt att veta om någon trollar eller kommer med fakta.
2023-03-06, 21:04
  #66
Medlem
Pecka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vem som helst kan skriva på Flashback, så det är omöjligt att veta om någon trollar eller kommer med fakta.

Förra året så stämde spoileringen till 100%.

Dags att TV4 lägger ner skiten nu, alternativt sänder live?

Men som med alla andra av deras program kommer de väl fortsätta att försöka mjölka även efter att sista droppen har sinat.
__________________
Senast redigerad av Pecka- 2023-03-06 kl. 21:08.
2023-03-06, 21:10
  #67
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vem som helst kan skriva på Flashback, så det är omöjligt att veta om någon trollar eller kommer med fakta.

Sannolikheten att listan stämmer är ganska hög i.o.m att samma person var 100% korrekt även föregående år.
2023-03-13, 15:25
  #68
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Var INTE likadant förra året. INGEN lista läckte förra året.
Jo den läckta listan förra säsongen stämde
2023-03-13, 15:28
  #69
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Jo den läckta listan förra säsongen stämde

....

Titta när inlägget är gjort. Det syftade på den första säsongen, då läcktes inget.
2023-03-13, 19:01
  #70
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
....

Titta när inlägget är gjort. Det syftade på den första säsongen, då läcktes inget.
Förra året väl väl första omgången?..där kom det ut....har jag missat i så fall att det här är tredje säsongen?
2023-03-13, 19:22
  #71
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Förra året väl väl första omgången?..där kom det ut....har jag missat i så fall att det här är tredje säsongen?

Vi är inne på den tredje säsongen. Säsong 2 och (med största sannolikhet) 3 har blivit läckta. Säsong 1 klarade sig.
2023-03-13, 19:29
  #72
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vi är inne på den tredje säsongen. Säsong 2 och (med största sannolikhet) 3 har blivit läckta. Säsong 1 klarade sig.
ok då har jag totalt missat säsong 1...kollade förra omgången och då stämde de läckta uppgifterna.

Nästa steg är väl att avslöja vem som läcker.

Verkar vara samma person.

Det är tråkigt tycker jag.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback