Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Stängt
  • 1
  • 2
2022-04-29, 16:39
  #13
Medlem
Jag funderar på att ta en högre dos, 5g, nästa gång. Lyckades inte gå så djupt som jag ville denna gång, på endast 3g.
2022-04-29, 17:10
  #14
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Jag funderar på att ta en högre dos, 5g, nästa gång. Lyckades inte gå så djupt som jag ville denna gång, på endast 3g.
Ehhh?

Du påstår att du fick psykos och vill höja dosen till nästa gång?

.... va?
2022-04-29, 21:28
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreakfastInAmerica
Själv tog jag 2g svamp i förrgår, precis som du ensam i min lägenhet. Jag städade lite innan, tog en dusch, satte på mig bekväma kläder och intog svampen. Sen la jag mig i sängen med hörlurar och blindfold och satte på en spellista som utformats av Johns Hopkins Universitet i USA just för att lyssna på när man trippar.

Vad är det för spellista? Länk?
2022-04-30, 01:31
  #16
Medlem
BreakfastInAmericas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allergiskmotpk
Vad är det för spellista? Länk?
https://open.spotify.com/playlist/5K...d4b696010b4259
2022-04-30, 01:53
  #17
Medlem
Neolitikums avatar
Cubensis är svagare än våra nativa Toppisar, vilken sort käkade du?
För 20 år sedan köpte jag 2G svamp på Christiania som de påstod kom från Kambodja.
Blev nojig på flygbåten då tullen stod på kajen i Landskrona och slängde i mig resten av påsen, tog kanske ett G innan båten, resten en timme senare.

När jag kom hem så blixtrade det till i skallen, sedan däckade jag tills dagen efter.
För stor dos slår ut hjärnan, en nästan lika stor dos utan att däcka en gör att alla tankar loopar och är väl så nära psykos man kan kalla den snetrippen det blir av det.

Svamp är svårdoserat, hellre för svag tripp än för stark i början, sedan kan man fylla på.
Holk är en annan femma som gör det ännu roligare/värre.
2022-04-30, 14:17
  #18
Moderator
evilhoneys avatar
Låser tråden då det inte specificeras detaljer kring svampen eller annat som vi brukar vilja ha från en trådstart. Se gärna den klistrade tråden innan du postar en ny rapport.
//mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback