Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-27, 02:45
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Sopgubbe-Sebastian eller Vinnar-Sebastian?

Sopgubbe-sebastian
Citera
2022-11-27, 13:24
Avstängd
ziggarillens avatar
Tror inte att någon av dessa herrar kommer passa ihop med Olivia. Adam ser helt knasig ut och dom där blomkålsöronen går inte av för hackor. Har svårt att se någon livskamrat i den samlingen av kärlekstörstande objekt. Hon borde inte ha några problem med att hitta någon på utsidan då hon är betydligt trevligare än den förra slampan. Och snyggare. Vem hon än väljer i slutet så blir han ensamstående igen efter ett par dagar.
Citera
2022-11-27, 13:29
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Ja de brukar ju slänga in en och annan som rör runt i grytan så det ska bli lite spännande.
Som när Loyd dök upp 🤣
Möjligheten finns att den återkommande Felix dyker upp igen. Den förra valde ju bort honom för Bingo Rimer så det finns nog chans att vi ser gummibollen igen.
Citera
2022-11-27, 14:36
Medlem
Såg Oscar i PH och han gjorde absolut ingenting som var äckligt eller weird. Undrade hela tiden vad han gjorde där, han var den snälla som gjorde lite vad alla andra sa att han skulle göra men inget mer. Tror han bara var inne i några veckor dessutom.

Insane att ni sitter och kallar Olivia och hennes syster för fläskberg. Blir fan rädd för er.
Citera
2022-11-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Ja de brukar ju slänga in en och annan som rör runt i grytan så det ska bli lite spännande.
Som när Loyd dök upp 🤣
Han blev ju dock lite väl kortvarig
Citera
2022-11-27, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror inte att någon av dessa herrar kommer passa ihop med Olivia. Adam ser helt knasig ut och dom där blomkålsöronen går inte av för hackor. Har svårt att se någon livskamrat i den samlingen av kärlekstörstande objekt. Hon borde inte ha några problem med att hitta någon på utsidan då hon är betydligt trevligare än den förra slampan. Och snyggare. Vem hon än väljer i slutet så blir han ensamstående igen efter ett par dagar.
Jag tycker hon ska välja Peter. Han är mest mogen , de andra är små pojkspolingar bara! Hon behöver en riktig gentleman som kan bete sig och sen matchar han väl hennes längd också!
Citera
2022-11-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Sopgubbe-sebastian
Vem är det ?
Citera
2022-11-27, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Eller hur. Tänkte också "ytterligare en wt skickas in".
Överhuvudtaget är det "Ensam-mamma-söker-wt-fjantar" hela högen på de som är med.
Just tatueringarna är en indikator på det.
Jag som ändå sa att Rasmus "är mest normal" bland deltagarna. Nä, han ger också ett lamt "Ensam-mamma-söker"-fjant-intryck ju mer man ser av honom. Tatueringen i nacken är en stark indikator på det.
Men även den vaga approachen.

Alltså tupen Adam har.
Han ser ju inte klok ut.
Varför kammar han sig sådär?

Och hur kan hon inte se den?
Det är fasansfullt att se henne kyssa mesproppen. Han är ju så extremt osexigt osäker också. En jättetöntig, osäker blick som flackade då de kramades i soffan på övernattningsdejten.
Och så sättet då han skulle spela Allan då han kom tillbaka till huset.
Jag tror det stämmer mycket väl att han fick hybris, som Peter säger (även om jag då tycker att även Peter har ett osedvanligt osympatiskt sätt).
Det är väl för att han är flintis däruppe ? Så gjorde min farfar när han levde, såg inte klokt ut. Hade varit bättre att raka av sig allt!
Citera
2022-11-27, 15:13
Medlem
Gillar Olivia men hennes ’KILLEN MÅSTE GÖRA ALLT FÖR MIG HELA TIDEN OCH TA ALLA INITIATIV’ är lite weird.
Under rosminglet var det också konstigt att det räckte med att en kille sa att hon var unik och hon dirrrrrekt ger honom en ros. I hennes fall är det verkligen att ord väger tyngre än handlingar
Citera
2022-11-27, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Gillar Olivia men hennes ’KILLEN MÅSTE GÖRA ALLT FÖR MIG HELA TIDEN OCH TA ALLA INITIATIV’ är lite weird.
Under rosminglet var det också konstigt att det räckte med att en kille sa att hon var unik och hon dirrrrrekt ger honom en ros. I hennes fall är det verkligen att ord väger tyngre än handlingar
Håller med. Vi lever inte på 1800-talet? Att hon ens kan med att titt som tätt slänga ur sig saker där hon uppmanar till att de ska ta initiativ. Hon borde lära sig hur man gör det själv till att börja med.
Citera
2022-11-28, 04:07
Medlem
OK70s avatar
Oj vem som valde att åka hem självmant. Och vilka intetsägande killar skickades in.

Rätt killar skickades hem annars, men som vanligt hade gärna fler fått åka hem när hon ändå inte är intresserad av dem det minsta.
Citera
2022-11-28, 08:08
Medlem
Vad tycker ni om de nya killarna?

Jag tycker efter första veckans avsnitt :

Sebastian (vita håret) Gillar inte alls. Fult hår och jobbig röst och konstig personlighet

Theodor - Helt okej so far

Björn - Älskar hans personlighet hittills

Den andra mogna snubben - Helt okej. Lugn. Trevlig och korrekt. På gränsen till tråkig?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-11-28 kl. 08:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in