Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-05-22, 09:06
  #49
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Värre än cigarettrök? Enligt vilka källor? Och hur många parfymflaskor kommer med samma varningstext som cancerspridarnas cancerpinnar? Tänk dig för lite innan du uttalar dig så dumt en annan gång.

Kunskap om allergi ja. Finns mediciner mot sånt förövrigt. Står heller inget där om att parfymer skulle vara cancerogena. Får man gissa att även du är en hjärnbränd cancerbolmare?

Sluta sprida dina rökapologetiska lögner. Du skämmer bara ut dig.

Så du tror att cigaretter inte var farliga när de inte hade varningstext på förpackningen tidigare?

Parfymer bör ha varningstexter och det lär komma i framtiden. Undrar om alla parfymstinkande kommer att sluta spraya cancer i ansiktet då.
Citera
2022-05-25, 20:36
  #50
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Värre än cigarettrök? Enligt vilka källor? Och hur många parfymflaskor kommer med samma varningstext som cancerspridarnas cancerpinnar? Tänk dig för lite innan du uttalar dig så dumt en annan gång.

Kunskap om allergi ja. Finns mediciner mot sånt förövrigt. Står heller inget där om att parfymer skulle vara cancerogena. Får man gissa att även du är en hjärnbränd cancerbolmare?

Sluta sprida dina rökapologetiska lögner. Du skämmer bara ut dig.

Här har vi någon som går in i "humor"-forumet och av någon outgrundlig anledning är tvärseriöst bombsäker på just att parfym aldrig är farligt, och bara vägrar att lättsamt underhålla tanken att mängder av syntetiska halvt obeprövade ämnen skulle kunna vara farliga på något sätt.

Roligt och bra tycker jag.
Citera
2022-05-26, 22:55
  #51
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Så du tror att cigaretter inte var farliga när de inte hade varningstext på förpackningen tidigare?
Har jag skrivit det eller? Prova att läsa med ögonen och inte med 🍑

Parfymer har funnits med oss ett bra tag och vore de farliga på det sättet du dillar om så borde det ha upptäckts vid det här laget.

Citat:
Parfymer bör ha varningstexter och det lär komma i framtiden. Undrar om alla parfymstinkande kommer att sluta spraya cancer i ansiktet då.
Jaha? Enligt vilken vetenskaplig expertis då?

Verkar som att du både ser, hör och drar din "fakta" rakt ur samma sydliga kroppsöppning du. Öppna hjärnkontoret nästa gång eller så kan du knipa igen från alla håll i fortsättningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll

Här har vi någon som går in i "humor"-forumet och av någon outgrundlig anledning är tvärseriöst bombsäker på just att parfym aldrig är farligt, och bara vägrar att lättsamt underhålla tanken att mängder av syntetiska halvt obeprövade ämnen skulle kunna vara farliga på något sätt.

Roligt och bra tycker jag.
Aldrig hävdat något till 100% (vem i helvete kan med med säkerhet göra det?)

Är ju snarare du och det pestspridande cancerspöket här ovan som envist hävdar och försöker övertyga både er själva och andra om att parfymer skulle vara cancerogena trots att ingen seriös forskning finns att backa era tramspåståenden. Och att dessutom jämföra det med livsfarlig rökning

Far åt skogen med dig nu din pajas. Lufsa iväg till trollskogen eller bara dit där allmänna puckon som ni två hör hemma.
Citera
2022-12-22, 14:50
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hatar alla idioter som går runt och sprider sina äckliga parfymer överallt. De stinker så jävla illa så jag känner för att göra något mot dem, gärna med lite humor så att man kan hävda det ifall de blir kränkta. Så hur kan man jävlas med parfymstinkare?
Gnid in dig med bajs. Du gillar ju inte syntetiska dofter så en varm härlig nybajsad korv insmetad i fejset borde du ju gilla.
Citera
2023-02-14, 13:31
  #53
Medlem
JustZlatans avatar
Jag har kommit på det! Man kan spraya pruttspray när man går förbi parfymstinkare och så blåser pruttdoften mot hen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback