Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-04-22, 22:55
  #1
Medlem
JustZlatans avatar
Jag hatar alla idioter som går runt och sprider sina äckliga parfymer överallt. De stinker så jävla illa så jag känner för att göra något mot dem, gärna med lite humor så att man kan hävda det ifall de blir kränkta. Så hur kan man jävlas med parfymstinkare?
Citera
2022-04-22, 23:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hatar alla idioter som går runt och sprider sina äckliga parfymer överallt. De stinker så jävla illa så jag känner för att göra något mot dem, gärna med lite humor så att man kan hävda det ifall de blir kränkta. Så hur kan man jävlas med parfymstinkare?
Gå själv runt i en väl insvettad tränings-tischa och låt bli att tvätta dig i ett par dagar?
Citera
2022-04-22, 23:03
  #3
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Selkirk
Gå själv runt i en väl insvettad tränings-tischa och låt bli att tvätta dig i ett par dagar?
Ja. Vi gillar inte när det luktar illa. Varken från oss själva eller andra
Citera
2022-04-22, 23:04
  #4
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Selkirk
Gå själv runt i en väl insvettad tränings-tischa och låt bli att tvätta dig i ett par dagar?

Vill göra något lite mer aggressivt mot själva parfymisterna.
Citera
2022-04-22, 23:10
  #5
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Sprid ut plutonium i deras omgivning. Det är giftigt som fan och orsakar håravfall. Sedan har du din hämnd.
Citera
2022-04-22, 23:13
  #6
Medlem
ViolaRasmussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hatar alla idioter som går runt och sprider sina äckliga parfymer överallt. De stinker så jävla illa så jag känner för att göra något mot dem, gärna med lite humor så att man kan hävda det ifall de blir kränkta. Så hur kan man jävlas med parfymstinkare?

Häll citronjuice i parfymflaskan, det svider väldigt mycket i armhålorna. Provade nämligen att göra en egen parfym, men ack - det gjorde ont!

Mvh Viola
Citera
2022-04-22, 23:18
  #7
Medlem
AuticaMinores avatar
Är väl bara att gå undan din gnällepelle? Vi parfymerade månar om vår egen fräschör och vi sprider åtminstone inga gifter i luften likt de pestiga cancerrökarna. Rikta din hämnd mot dessa skräptyper istället.
Citera
2022-04-22, 23:21
  #8
Medlem
Bomber-O-Granaters avatar
Kasta hundbajs på dom.
Citera
2022-04-22, 23:22
  #9
Medlem
Bomber-O-Granaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Är väl bara att gå undan din gnällepelle? Vi parfymerade månar om vår egen fräschör och vi sprider åtminstone inga gifter i luften likt de pestiga cancerrökarna. Rikta din hämnd mot dessa skräptyper istället.

Vart stöter du på rökare år 2022?
Citera
2022-04-22, 23:29
  #10
Avstängd
12hoppihagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hatar alla idioter som går runt och sprider sina äckliga parfymer överallt. De stinker så jävla illa så jag känner för att göra något mot dem, gärna med lite humor så att man kan hävda det ifall de blir kränkta. Så hur kan man jävlas med parfymstinkare?

Genom att äckel som dig håller sig hemma!

Deodorant och parfym är en del av att sköta personhygienen och appliceras efter duschen, om man är motståndare mot detta, då har man antagligen något allvarligt fel bakom pannbenet, ta en dusch och köp en deo!
Citera
2022-04-22, 23:31
  #11
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Vart stöter du på rökare år 2022?
Ungefär överallt, varje dag, varannan minut i offentliga utomhussammanhang? Vart har du din hemvist egentligen? Nån isolerad söderhavsö eller?

En hämnd som definitivt hade triggat ilska hos mig vore om en cancertjomme kom fram och bolmade sitt gift nära mitt ansikte.

Kanske borde jag ta fram min lilla parfymflaska och "luktbomba" tillbaka mot cancerspridaren nästa gång detta sker.
Citera
2022-04-22, 23:33
  #12
Medlem
Bomber-O-Granaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Ungefär överallt, varje dag, varannan minut i offentliga utomhussammanhang? Vart har du din hemvist egentligen? Nån isolerad söderhavsö eller?

En hämnd som definitivt hade triggat ilska hos mig vore om en cancertjomme kom fram och bolmade sitt gift nära mitt ansikte.

Kanske borde jag ta fram min lilla parfymflaska och "luktbomba" tillbaka mot cancerspridaren nästa gång detta sker.

Nej jag bor i en stor stad, är inget fan av rökare men aldrig något/någon som stör mig med sin rök.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback