Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-23, 15:49
  #1
Avstängd
Undrade om någon har koll på riskerna att ta med sig en liten kaka på flyg inom europa. Ska till Turkiet imorgon vill ha med mig lite kanonröka dit

Vart kan man fastna isåfall, för de har väl knappast hundar på flygplatserna.
Hur gömmer man det bäst?
Citera
2006-06-23, 15:50
  #2
Medlem
Köp där för fan. Skitmånga som vill ta med sig röka på semester. Varför inte bara köpa på plats?
Citera
2006-06-23, 15:50
  #3
Avstängd
Duffens avatar
Lär inte vara några hundar på flygplattsen ut ifrån sverige så det borde va lugnt, det ända kan va om du har nycklarna kvar i fickorna när du tömmer dom på det dära bandet se till så du inte har virat in biten i folie fall det skulle ge utslag sen så har du den bara i fickan så borde det vara lugnt =), Jag har dock aldrig sätt en hund på arlanda och jag flyger ganska ofta där.
Citera
2006-06-23, 16:00
  #4
Medlem
Knäckebröds avatar
Ut, coolt. In, nagelbitare
Citera
2006-06-23, 16:00
  #5
Avstängd
Hmm någon som har koll på hur lätt det är o skaffa i turkiet då, Alanya. Vart ska man vända sig, är det Taxichauförer som vanligt elller?
Citera
2006-06-23, 16:04
  #6
Avstängd
Duffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sash
Hmm någon som har koll på hur lätt det är o skaffa i turkiet då, Alanya. Vart ska man vända sig, är det Taxichauförer som vanligt elller?

Testa fråga en turk
Citera
2006-06-23, 16:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sash
Hmm någon som har koll på hur lätt det är o skaffa i turkiet då, Alanya. Vart ska man vända sig, är det Taxichauförer som vanligt elller?

Alanya ska jag med i sommar. Är också lite intresserad av
var man kan styra upp.. men det är väl bara att vara lite försiktig
och fråga sig runt antar jag.
Citera
2006-06-23, 17:49
  #8
Medlem
KingNahros avatar
Är det inte ashårda straff för sånt i turkiet?
är nog bättre att köpa där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback