Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-22, 20:09
  #1
Medlem
Som rubriken säger ;
Det pågår otäcka påverkanskampanjer emot Sverige. För att muslimer i Sverige ska vända sig emot den svenska befolkningen och regeringen (även om (S) verkar oförmögna att se problemet)
Men om Sverige blir fullvärdig medlem i NATO -
Kan det rentav skydda oss mot den islamisering av Sverige som pågår. ?
Citera
2022-04-22, 20:24
  #2
Medlem
Nato är dom goda, och "goda" behöver följa andra regler tyvärr så skulle detta inte hjälpa någonting.
Citera
2022-04-22, 20:39
  #3
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
Som rubriken säger ;
Det pågår otäcka påverkanskampanjer emot Sverige. För att muslimer i Sverige ska vända sig emot den svenska befolkningen och regeringen (även om (S) verkar oförmögna att se problemet)
Men om Sverige blir fullvärdig medlem i NATO -
Kan det rentav skydda oss mot den islamisering av Sverige som pågår. ?

Jag känner en hel del muslimer rätt bra. Muslimerna som jag känner och har relationer till är "bra människor", om man nu ska säga så. De blir arga/upprörda på samma grejor jag blir upprörd över, och de håller med mig. De säger också att vi borde gå med i NATO/OTAN.

Dessa muslimer kunde i princip hålla med Jimmie ("alla ska fan utvisas om en i familj gör fel!), hålla med KDS att "skjut med skarpa skott!" och liknande. "Vi skäms över att vara muslimer, Kraftfoder, för så gör man inte som muslim!"

"Vi vill heller inte ha Putin här, kan du fixa Putin är du snäll, snälle Kraftfoder?!?"

-Okej, jag ska göra vad jag kan, brukar jag svara mina muslimska vänner.

FYI:
Jag är också vän med katoliker och pingstvänner. Jag skiter i religionen då jag är agnostiker.. Finns bra folk överallt! Samt givetvis skitstövlar överallt. Dock har jag jättesvårt med mig själv att acceptera militanta veganer.. "Käka morötter och sallad!". Verkar inte funka på dessa. Övriga "religiösa" brukar jag ha koll på, alternativt "ta över gruppen" och utropa mig själv till "småpåve"/"lill-mullah".
Funkar rätt bra. Ibland har jag på mig en turban, samt struntat att raka mig eter morgonduschen!

Sorry: "devil" var det enda jag kunde välja här och nu. Ungefär sådan ser jag ut..
__________________
Senast redigerad av kraftfoder 2022-04-22 kl. 20:43.
Citera
2022-04-22, 20:43
  #4
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Fattar inte hur efterblivna alla fortfarande är. Alla som tog vaccinsprutorna vill även att vi ska gå med i NATO. Ni läser en rubrik och bildar en åsikt från det.

Vi är omringade av NATO länder, har haft samarbete med samtliga på något sätt, vi hjälper Ukraina och diverse länder utan något NATO medlemskap.

Skulle Sverige bli attackerat skulle vi få hjälp utan ett NATO medlemskap.

Man skulle kunna säga att vi inofficiellt har varit med i NATO sen början.

Sverige är inget mål och har aldrig varit, putin svamlar.

Om det är något ni ska oroa er över så är det islamisterna i Sverige.
Citera
2022-04-22, 23:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Fattar inte hur efterblivna alla fortfarande är. Alla som tog vaccinsprutorna vill även att vi ska gå med i NATO. Ni läser en rubrik och bildar en åsikt från det.

Vi är omringade av NATO länder, har haft samarbete med samtliga på något sätt, vi hjälper Ukraina och diverse länder utan något NATO medlemskap.

Skulle Sverige bli attackerat skulle vi få hjälp utan ett NATO medlemskap.

Man skulle kunna säga att vi inofficiellt har varit med i NATO sen början.

Sverige är inget mål och har aldrig varit, putin svamlar.

Om det är något ni ska oroa er över så är det islamisterna i Sverige.

Jo det är sant, men att få den äckligt självgoda svensken att förstå detta är svårt. Så länge inte MSM tar upp det du skriver, kommer du anklagas för att vara ett rysstroll och så är det inget mer med det.

Detta är alltså samma människor som sket fullständigt i Ukraina och all skit som har hänt där de senaste 8 åren, men nu när media bombar på om Ukraina, då blir det Ukraina flaggor och smyghyllande av nazister på sociala medier och här på Flashback. Stor humor egentligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback