Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-21, 21:57
  #241
Medlem
Förlorade mitt lag på grund av att de tyckte att jag var borta för länge... så då förlorade de istället en spelare...

rätt så sur vatt man när 200 mille går förlorat!
Citera
2019-04-27, 03:19
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaiter
Förlorade mitt lag på grund av att de tyckte att jag var borta för länge... så då förlorade de istället en spelare...

rätt så sur vatt man när 200 mille går förlorat!

Fast så svårt är det väl inte att logga in en snabbis på Hattrick då och då, om man nu vill behålla sitt konto? Man förlorar ju kontot om man inte loggar inom en viss tid. 7 veckor eller 14 veckor, varav 14 veckor gäller för alla som har spelat Hattrick i minst ett år. Inom den tidsperioden kommer du att få mail. Jag fick i alla fall mail efter typ 2 veckor vid ett tillfälle, eftersom jag inte hade loggat in under den tidsperioden. Så antar att man kan få fler mail senare.
Citera
2019-04-27, 13:40
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Fast så svårt är det väl inte att logga in en snabbis på Hattrick då och då, om man nu vill behålla sitt konto? Man förlorar ju kontot om man inte loggar inom en viss tid. 7 veckor eller 14 veckor, varav 14 veckor gäller för alla som har spelat Hattrick i minst ett år. Inom den tidsperioden kommer du att få mail. Jag fick i alla fall mail efter typ 2 veckor vid ett tillfälle, eftersom jag inte hade loggat in under den tidsperioden. Så antar att man kan få fler mail senare.

Det kan man tycka, helt klart! Men det hjälper ju inte de som råkar ut för en konsekvens på grund av att det finns annat i livet att tänka på. Personligen tycker jag att dessa konsekvenser gör att spelet tappar användare. Jag hade mycket väl fortsatt att spela i perioder, men att börja om från början kännaer jag som många andra att det är inte värt ett engagemang i spelet!
Citera
2024-03-09, 11:44
  #244
Medlem
Började med Hattrick för första gången för lite drygt 2 år sedan och det ska sägas att jag blev lite biten. Loggar in regelbundet men jag skramlar omkring i div6. Fick hjälp av en mentor i början men känner att jag inte riktigt får grepp om vad jag ska fokusera på och t.e.x. hur viktigt TSI är kontra form, förmågor o.s.v.

Är det någon som fortfarande spelar och har några tips?
Citera
2024-03-27, 00:49
  #245
Medlem
Nån som är aktiv där fortfarande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback