Citat:
Ursprungligen postat av
tilsammansnu
Kan nån berätta det, hur fan ser ni det på långt håll ? Jag har varit i sällskap där nån tittar långt bort och ser på nån att denne är påverkad. Och jag undrar hur fan kunde personen veta, samma har jag hört att poliser inom knarkspan t.ex jobbat som bartendrar innan vilket gett dem fördighet. Jag fattar att pupillstorlek säger nåt men då måste man vara nära inpå och stirra.
Skulle säga att mycket sitter i kroppsspråket, rörelsemönster. Sen om man är tillräckligt nära så syns det i blicken. Ofta i hur närvarande personen är. Vissa droger gör dig avkopplad från tillvaron och det syns i blicken. Ibland tror jag nog är tjackad men dom kan också va riktigt psyksjuka. Men supertjackisar som varit vakna länge går ju inte att missa. Själv har jag både jobbat och gått i skolan på de flesta droger utan att någon märkt, men man kan ju inte maxa doserna direkt.
Skulle säga att alla droger syns men att det mest beror på dosering och vem som tittar. Sen om man klär sig och annars beter sig som en pundare så är det ju liksom omöjligt att dölja.
Edit: Sen är det ju hur folk beter dig, för glad? Knark. För avkopplad? Knark. För vad som hemst? Knark.