Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-17, 20:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspektorgavleborg
Gissningsvis kopplat till Hofors skjutningen och grabbarna inte betalat skulden som ska regleras.

Så denna D*vid har kopplingar till han i Hofors?
Citera
2022-04-17, 21:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspektorgavleborg
Gissningsvis kopplat till Hofors skjutningen och grabbarna inte betalat skulden som ska regleras.


Är dem i samma kretsar? Berätta vad du vet.

Vilka är gissningsvis inblandade?
Citera
2022-04-17, 22:01
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Okej då hade jag rätt känsla av hur han är, har du någon aning om varför man skulle skjuta honom i benet? Har han retat upp klubben kanske ?

Jag har ingen aning. Skulle tippa på att någon ledsnat ur rejält på honom. Nästan ingen är ju kvar i sandviken så vitt jag vet men vet att klubben skiter hårt i D*vid faktiskt. Så frågan är vem som skjutit honom o vem han har retat upp nu.
Citera
2022-04-17, 22:10
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dummajavel
Jag har ingen aning. Skulle tippa på att någon ledsnat ur rejält på honom. Nästan ingen är ju kvar i sandviken så vitt jag vet men vet att klubben skiter hårt i D*vid faktiskt. Så frågan är vem som skjutit honom o vem han har retat upp nu.

Du har helt rätt i allt du skriver….! Säkert någon som ledsnat och skjutit och har hört samma och förvånar mig inte ett dugg att de övriga skiter i honom, de i X……! Hörde någon säga att flera av dom i X team kommer att få sitt snart pga någon oförrätt mot nån…! Vågar inte skriva mer för risk att outa mig själv och därmed få problem…!
Citera
2022-04-17, 22:49
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Du har helt rätt i allt du skriver….! Säkert någon som ledsnat och skjutit och har hört samma och förvånar mig inte ett dugg att de övriga skiter i honom, de i X……! Hörde någon säga att flera av dom i X team kommer att få sitt snart pga någon oförrätt mot nån…! Vågar inte skriva mer för risk att outa mig själv och därmed få problem…!

Ajdå, förvånar mig inte att dom har det.. är det någon specifik i X eller alla? Tänker eftersom alla verkar ha splittras..
Citera
2022-04-18, 10:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dummajavel
Jag har ingen aning. Skulle tippa på att någon ledsnat ur rejält på honom. Nästan ingen är ju kvar i sandviken så vitt jag vet men vet att klubben skiter hårt i D*vid faktiskt. Så frågan är vem som skjutit honom o vem han har retat upp nu.

Ja det ska bli intressant att se om det kommer fram något motiv eller gm
Citera
2022-04-18, 15:00
  #19
Medlem
TonyMoontanas avatar
Vem är gm?
Citera
2022-04-18, 16:26
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Vem är gm?

Ärkeängeln Gabriel.G
Citera
2022-04-19, 10:58
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret6588
Ärkeängeln Gabriel.G
Vem är den här Gabriel? Och vad var motivet att skjuta D@vid ? Finns de kopplingar till skjutningen i Hofors ?
Citera
2022-04-19, 13:01
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret6588
Ärkeängeln Gabriel.G
Svensk kille?
Citera
2022-04-19, 14:02
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Hörde en tjej prata i telefon idag på ett café i Sandviken där jag var på besök, och jag uppfattade att nån D*vid blivit misshandlad och låg på sjukhuset, mer än så hade hon inte hört. Kan det höra ihop tro?

X-team är väl rätt osynliga numera i Sandviken. Dom sitter inne, har flyttat, har blivit misshandlade osv så det känns som att dom flyger lågt. Ingen av mina gamla gubbar som fortfarande bor där har sett eller hört nåt från dom på länge.

* = a

Vilka styr och ställer numera då?
Citera
2022-04-19, 20:59
  #24
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dummajavel
Ja det stämmer. Det är D*vid Rådb*rg som blivit skjuten.

Är vi säker på att det är "D-R" som har blivit skjuten ? För om inte jag har fel är han i 20-årsåldern, men i den lokala blaskan står det att BO är i 30-årsåldern.

https://sverigesradio.se/artikel/sko...us-i-sandviken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback