Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-04-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Ja
Oftast brukar det blinkar rött i några dioder , sen finns det andra modeller och tillverkare som skiljer sig åt funktionsmässigt. kan vara vilket fel som helst men ibland brukar det räcka starta om dess styrutrustning.
Är det en enklare typ som ej har "tagg" utan bara kod kan det vara så enkelt att det varit strömavbrott i huset och den har då "tappat minnet" och måste då programmeras om.

Men som andra sagt , krävs Tekniker för detta så kontakta hyresvärden efter helgerna , jouren kan inte göra ett dyft åt sådant

Tack för svar!
Vi har inte haft något strömavbrott, vad jag märkt men. Har dock varit på hyresvärden om att införa tagg.
Citera
2022-04-16, 22:20
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Ja, jag hade tänkte bryta mig in i förrådet. Hurså?
Varför du ringer en jour om något som inte är ett akut problem för dig.
Det normala är att göra en felanmälan på kontorstid eller via nätet om den möjligheten finns.

Sedan ser jag inte vad förrådet har med det att göra men det kan du starta en annan tråd om.
Citera
2022-04-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Varför du ringer en jour om något som inte är ett akut problem för dig.
Det normala är att göra en felanmälan på kontorstid eller via nätet om den möjligheten finns.

Sedan ser jag inte vad förrådet har med det att göra men det kan du starta en annan tråd om.

Jag tar mig friheten att svara, då du tar upp det. Dörren ner till tvättstuga går ej igen utan det är fri passage.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in