Citat:
Ursprungligen postat av
AvanzaZero
Se där. Jag var precis rädd att idioter som du fanns bland moderatorerna på Flashback. Du ska inte relativisera begreppet "svenskar", inte heller ska du fråga mig vad "svenskar" betyder. Du ska tillämpa reglerna som finns på forumet på de användare som skriver att "ni svenskar ska mördas och våldtas".
En enkel fråga till dig: Tillämpar du regeln om hets mot folkgrupp på inlägg som hetsar mot svenskar?
Jag relativiser inte begreppet "svenskar". Jag frågade hur du definierar begreppet "svenska folket", vilket inte är samma sak.
Jag tillämpar reglerna som finns på forumet därav frågorna till dig...
Så länge "svenska folket" inte definierats som en folkgrupp blir det ju ganska svårt att tillämpa reglerna som om det var det, så vad tror du?
Att du inte inser att det är så det ligger till med begreppet "svenska folket" och istället bortser från det och att jag frågade dig efter ett sätt att göra just en definition av vad begreppet skulle innefatta och bad dig förtydliga hur detta i så fall ska avgränsas visar väl mest på att du inte ens förstår vad det är du frågar om...
Så, det är väl tydligt att det finns en idiot ibland oss två, men det är inte jag som är den idioten.
Kom med en definition som styrker att "svenska folket" är en folkgrupp så ska jag komma med ett svar.