Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-04-15, 21:48
  #1
Medlem
https://youtu.be/_59agcnLAj4

Hur länge till kommer han kunna vara president när det mer och mer blir uppenbart att han är helt dement?
Citera
2022-04-15, 21:54
  #2
Medlem
Haha

Gud vad jag saknar Donald Trump

Tror hans återkomst kommer vara närmas gudomlig efter att ha blivit petad för denna tjomme
Citera
2022-04-15, 22:04
  #3
Medlem
En snabb YouTube vända visar ren komedi om man kollar efter hans missar. Han kan INTE ta beslut på egen hand. Kanske klarar han inte ens att torka sin egen röv.
Citera
2022-04-15, 22:06
  #4
Medlem
DaChiefs avatar
Det är ju snarare typ, ”tadaa bad bra jag är rörelse”
Citera
2022-04-15, 22:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
https://youtu.be/_59agcnLAj4

Hur länge till kommer han kunna vara president när det mer och mer blir uppenbart att han är helt dement?
Din tråd åker snart i papperskorgen.

"Joe Biden skakar hand med luften"

- är dock en jättebra ide för en låt eller novell
Citera
2022-04-15, 22:13
  #6
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Han ser ut att må bra .
Citera
2022-04-15, 22:16
  #7
Medlem
Att han är senil är det ingen fråga om, han borde sitta i en park och mata ankor på sin höjd. Men det här är ingenting, en liten handgest där han är nöjd med resultatet och gör sedan en "wink and a gun" åt andra hållet.
Citera
2022-04-15, 22:20
  #8
Medlem
Kajahs avatar
Joe Biden är en nickedocka. Han lever nog inte så länge till.
Citera
2022-04-15, 23:03
  #9
Medlem
Snackar ni om. Han hälsar på en reptilian. Ser inte ni de?
Citera
2022-04-15, 23:17
  #10
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Är inget fan,och jag köper nog att han har någon slags kognitiv nedsättning eller demens. Men jag tycker inte att det ser ut som att han försökte skaka hand med en hallucination eller liknande, jag tror det var en gest mot de som satt bakom honom.

Höna av en fjäder, man ser vad man vill se. Var en massa sån här skit på gång när Trump var president, minsta handrörelse skulle analyseras och slutsatser drogs om allt från hans mentala tillstånd till hans relation till Melania.
Citera
2022-04-15, 23:23
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Är inget fan,och jag köper nog att han har någon slags kognitiv nedsättning eller demens. Men jag tycker inte att det ser ut som att han försökte skaka hand med en hallucination eller liknande, jag tror det var en gest mot de som satt bakom honom.

Höna av en fjäder, man ser vad man vill se. Var en massa sån här skit på gång när Trump var president, minsta handrörelse skulle analyseras och slutsatser drogs om allt från hans mentala tillstånd till hans relation till Melania.
Du menar att Biden försökte skaka hand med luften som en gest mot de som satt bakom honom? Skulle du kunna elaborera: vad försökte Biden visa med denna "gest"?
Citera
2022-04-16, 10:27
  #12
Medlem
Trump är en elak skithög som draft dodgea vietnam men säkrare ha som president.
Det är verkligen riskabelt låta sleepy joe vara ledare, när som helst kan han förväxla nuke knapparna med en microvågsugn när han ska göra snabbkaffe.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback