Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-15, 12:22
  #1
Avstängd
at0m3ns avatar
https://nyheteridag.se/nyans-partile...-mot-muslimer/

LINKÖPING/NORRKÖPING Mikail Yüksel, partiledare för partiet Nyans, tänker JO-anmäla Polismyndigheten för att man har gett Rasmus Paludan tillstånd att ”bedriva hets mot muslimer”. Det skriver han på Twitter efter torsdagens korankravaller.

Det står i vår grundlag att Paludin får göra det han aldrig gjorde dock då han inte befann sig på platsen och ny vill det muslimska partiet jo anmäla vår polis........

Helt sjukt Mikail ser förbi grundlagen och går till attack mot Demokratin varför gör ingen av våra politken en anmälan tillbaka för hot mot Demokratin?

Vad är det egentligen Mikail menar när han tänker anmäla polisen?
Menar han att ungdomarna skall kunna få bränna bilar och skada poliser, samt stoppa brandmän att utföra sitt jobb?

Partiet Nyans är ett terrorist parti enligt mig.
__________________
Senast redigerad av at0m3n 2022-04-15 kl. 12:24.
Citera
2022-04-15, 12:26
  #2
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonafnorr
Vad kan du själv göra? Att gnälla på att andra inte gör vad de ska hjälper ingen.
Hur vet du att jag inget gör utan enbart gnäller?
Att jag startar trådar är enbart bra så att våra ungdomar förstår vad som sker.
Vad jag gör i det privata behöver vi inte gå in på, men tro mig jag gör vad jag kan även om det känns som att staten motarbetar mig tyvärr.
Citera
2022-04-15, 12:45
  #3
Medlem
Emellies avatar
Han gör det nog främst för att ge partiet ytterligare uppmärksamhet inför valet.
Citera
2022-04-15, 12:51
  #4
Medlem
Själv kan jag ju tycka att det är en ganska vettig sak att granska polisen i det här fallet. Man har alltså gett tillstånd till en demonstration som urartat till den grad att det blev kravaller? Ganska så stor ordningsstörning det.
Citera
2022-04-15, 12:52
  #5
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Han gör det nog främst för att ge partiet ytterligare uppmärksamhet inför valet.
Vi lever i ett demokratiskt samhälle och en av polisens viktigaste uppgifter är att se till att människor kan använda sina grundlagsskyddade rättigheter att demonstrera och uttrycka sin åsikt!

Så med andra ord gjorde muslimerna fel!
Punkt slut han kan dra åt helvete med sitt jävla terrorist parti, som en gång i tiden mördade kurder samt skickade statslösa hit!

Och nu är han en god man, han är en psykopat som arbetar för att förstöra vårt land.
Det partiet borde förbjudas.
Citera
2022-04-15, 12:53
  #6
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Själv kan jag ju tycka att det är en ganska vettig sak att granska polisen i det här fallet. Man har alltså gett tillstånd till en demonstration som urartat till den grad att det blev kravaller? Ganska så stor ordningsstörning det.
Människor får och kan enligt lag använda sina grundlagsskyddade rättigheter att demonstrera och uttrycka sin åsikter, så vad är det du försöker säga?

Att ge sig på poliser och polisens utrustning är ett angrepp på både rättsstaten och demokratin. Punkt slut.

Dessutom var inte ens Paludin på plats enligt honom själv..idiot.
__________________
Senast redigerad av at0m3n 2022-04-15 kl. 12:59.
Citera
2022-04-15, 12:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Själv kan jag ju tycka att det är en ganska vettig sak att granska polisen i det här fallet. Man har alltså gett tillstånd till en demonstration som urartat till den grad att det blev kravaller? Ganska så stor ordningsstörning det.

Inte egentligen, muslimer är ett problem och problemet kommer bara växa sig större och större, tills den dagen vi har sharia lagar.
Citera
2022-04-15, 13:09
  #8
Medlem
adelsnabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://nyheteridag.se/nyans-partile...-mot-muslimer/

LINKÖPING/NORRKÖPING Mikail Yüksel, partiledare för partiet Nyans, tänker JO-anmäla Polismyndigheten för att man har gett Rasmus Paludan tillstånd att ”bedriva hets mot muslimer”. Det skriver han på Twitter efter torsdagens korankravaller.

Det står i vår grundlag att Paludin får göra det han aldrig gjorde dock då han inte befann sig på platsen och ny vill det muslimska partiet jo anmäla vår polis........

Helt sjukt Mikail ser förbi grundlagen och går till attack mot Demokratin varför gör ingen av våra politken en anmälan tillbaka för hot mot Demokratin?

Vad är det egentligen Mikail menar när han tänker anmäla polisen?
Menar han att ungdomarna skall kunna få bränna bilar och skada poliser, samt stoppa brandmän att utföra sitt jobb?

Partiet Nyans är ett terrorist parti enligt mig.

Gick och väntade på detta. Jag säger det igen, Mikail Yüksel är sveriges farligaste man.
Citera
2022-04-15, 13:13
  #9
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Själv kan jag ju tycka att det är en ganska vettig sak att granska polisen i det här fallet. Man har alltså gett tillstånd till en demonstration som urartat till den grad att det blev kravaller? Ganska så stor ordningsstörning det.

Polisen skall granskas pga att de konstant tillåter blattarna att starta upplopp men spöar skiten ur fotbollssupportrar
Citera
2022-04-15, 13:17
  #10
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Gick och väntade på detta. Jag säger det igen, Mikail Yüksel är sveriges farligaste man.
Det roliga i det hela är att hans egna befolkning inte erkände dessa klaner vi idag har problem med i Sverige och nu är han deras bästa vän helt plötsligt, hela anledningen att dom kom till Sverige, Tyskland Danmark osv var pga att staten Turkiet i detta fall inte erkände dom som medborgare...Man mördade en hel del kurder med, nu så är man dock vänner Jävla hycklare, med rätt ledare hade man slängt ut denna terrorist som arbetar med dom gråa vargarna, fascist turkar.
Citera
2022-04-15, 13:21
  #11
Medlem
Säga vad man vill om denne Paludan men han lockar verkligen fram muslimers sanna, våldsbejakande och odemokratiska agenda.

Men det var väl det som var syftet med hans turné i folkhemmet, att öppna våra ögon för ett importerat problem som media försökt mörka.

Den Nyans-antidemokrat som nu tänker JO-anmäla polisen är ännu en i raden som fastnat i Paludans filurfälla.
Citera
2022-04-15, 13:27
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Människor får och kan enligt lag använda sina grundlagsskyddade rättigheter att demonstrera och uttrycka sin åsikter, så vad är det du försöker säga?

Att ge sig på poliser och polisens utrustning är ett angrepp på både rättsstaten och demokratin. Punkt slut.

Dessutom var inte ens Paludin på plats enligt honom själv..idiot.

Själv bryr jag mig mindre om hurvida puckot var på plats eller inte. Vad jag fattat det som, så är det han som sökt och blivit beviljat ett tillstånd, och därav är ansvarig. Om han sedan väljer att stanna hemma i Danmark och låter sina galna nazzepolare löpa amok, så bryr jag mig mindre om den saken.

Det är korrekt, man har en rätt till att demonstrera och uttrycka sin åsikt. Det är icke en oinskränkt rätt, utan den har begränsningar. Att undvika såna här ordningsstörningar vägt mot att en edgelord ska få leka viktig, så är det ganska enkelt val i min värld. Edgelorden kan helt enkelt få bränna sin koran hemma i Danmark istället.

Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Inte egentligen, muslimer är ett problem och problemet kommer bara växa sig större och större, tills den dagen vi har sharia lagar.

Nu har det ju i och för sig visat sig tidigare att det här inte är ett beteende begränsat till enbart muslimer. Utan folk tar illa upp av puckon som vill plocka billiga poäng. Hade det enbart varit begränsat till muslimer hade det varit en annan fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Polisen skall granskas pga att de konstant tillåter blattarna att starta upplopp men spöar skiten ur fotbollssupportrar

Jag gillar inte fotbollssupportrar, men du har rätt i det här fallet, det är fel av polisen hur de behandlar fotbollsnissarna. Må så vara att jag gillar det ändå. Men nej, polisen borde granskas eftersom man gång på gång låter det här puckot leka edgelord. Problemet är att muppen vill provocera, och att han tillåts göra det. Inte att folk blir provocerade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback