Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2009-11-06, 13:55
  #85
Medlem
EvilAnnanass avatar
Minns att de va mycke snack om bög-örat på min skola i slutet av 90talet, var 9 år när en kille blev på utmobbad att han bara försvann. Ingen visste vart han tagit vägen, vilken skola han börjat på eller om han ens levde fram till gymnasiet.
Då hade han blivit en tjock, bisexuell EMO med ringar lite varstans
Citera
2009-11-06, 13:58
  #86
Medlem
Om jag minns rätt så kommer högerbögöra från dem som pratar teckenspråk. Dem flippar med pekfingret på höger öronsnibb när dem vill nämna bög. Fast dem döva kanske tog det från dem som pratar...
Citera
2009-11-06, 14:01
  #87
Medlem
A.Chigurhs avatar
Hörde en jävligt rolig sak angående att högerörat är "bögörat". En kille sa: "So where u from having an earring in your right earlobe means that you are gay? Where im from being gay means that u put your dick in another mans asshole."
Citera
2009-11-11, 17:16
  #88
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jag är uppväxt i Sthlm på 90-talet, och då var minsann högerörat bögörat.

Har ej förändrats. Som jag sa tidigare.
Citera
2009-11-26, 23:13
  #89
Medlem
kubiken_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Hörde en jävligt rolig sak angående att högerörat är "bögörat". En kille sa: "So where u from having an earring in your right earlobe means that you are gay? Where im from being gay means that u put your dick in another mans asshole."

Var det möjligtvis engelsmannen på kanal 5 som var med i Raw comedy club?

Ont: Sj så tycker jag inte det är bögigt med hål i högerörat på killar om det är töjt till typ 4mm>
Citera
2009-11-27, 00:54
  #90
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubiken_86
Var det möjligtvis engelsmannen på kanal 5 som var med i Raw comedy club?

Ont: Sj så tycker jag inte det är bögigt med hål i högerörat på killar om det är töjt till typ 4mm>
8 här
Har hur som helst aldrig förstått varför det skulle vara bögigare att ha det i höger än i vänster. Måste vart nån puckad jävel som var avundsjuk och uppfann det, för att sedan låta alla hans häftiga gangsterpolare efterlapa.
Citera
2009-11-27, 19:36
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
8 här
Har hur som helst aldrig förstått varför det skulle vara bögigare att ha det i höger än i vänster. Måste vart nån puckad jävel som var avundsjuk och uppfann det, för att sedan låta alla hans häftiga gangsterpolare efterlapa.
Det kommer faktiskt från just homovärlden men har blivit lite missuppfattad genom åren, det betydde förut bland de gamla S/M folket att man var antagligen dominant eller undergiven och ingenting annat.
Citera
2010-04-06, 13:16
  #92
Medlem
Lösning: Ta hål i båda och de får se på saken hur fan de än vill
Citera
2010-11-20, 12:21
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
Lösning: Ta hål i båda och de får se på saken hur fan de än vill
tillägg: Det där med bögörat - såväl som huruvida hål i öronen öht visar på ens sexuella läggning - verkar då ut efter högstadieåldern hos de flesta fungerande män. Sedan blir det snarare en fråga om huruvida man har piercingar öht, och då måste inte sexualitet vara något som bidrar till beslutet öht (det var ju inte länge sedan som piercings/tatueringar bara förknippades med brottslingar, t.ex.).
Citera
2016-08-26, 19:22
  #94
Medlem
Hur är det nuförtiden, vilket öra är bögörat?
Citera
2016-08-26, 22:21
  #95
Medlem
Bögigt.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback