2026-05-06, 07:52
Medlem
Sluutenbergens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Nu är iallafall medlemslistan tillbaka, tack för det👍👍
Den är tydligen nedkortad då siste medlem har över 1000 inlägg och sidan har endast 100 sidor. Före var det mängder med sidor med medlemmar som hade 0 inlägg.

Intressant, det hade jag inte lagt märke till. Den sista medlemmen, som också är bannlyst, har 1444 inlägg. Jag får lägga manken till så att jag kan vara en av eliten i framtiden. Syns man inte finns man inte. Känns bra att listan är kortare, så att flashbacks verkliga ryggrad understryks.
Citera
2026-05-06, 10:37
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Intressant, det hade jag inte lagt märke till. Den sista medlemmen, som också är bannlyst, har 1444 inlägg. Jag får lägga manken till så att jag kan vara en av eliten i framtiden. Syns man inte finns man inte. Känns bra att listan är kortare, så att flashbacks verkliga ryggrad understryks.

Så är det, förr fanns det mängder med sidor där massa medlemmar hade noll inlägg och det var nog lika många på ett inlägg så kanske borde man helt enkelt rensa ut ordentligt. Gissar att många gjort ett konto och sen aldrig använt det och heller aldrig loggat in på det.
Antalet medlemmar på detta forum är säkerligen väldigt missvisande då också många har fler än ett konto.
Antalet läsare är något helt annat ska tilläggas då det säkerligen är många som sitter och lurkar utan konto.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in