Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-05, 10:00
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moodyfied
Jag har tid för pass den 17 JUNI och skall resa den 18 JULI. Jag antar att jag inte får passet i tid?
Tvek. Du får dessutom räkna bort midsommarafton.

Ska du resa inom EU så gör nationellt id kort istället
Citera
2022-06-05, 10:02
Medlem
Vi sökte i Göteborg för våra två barn den 29/4e på eftermiddagen. Bägge var "mottagna" 30/4 och började tillverkas 1/6.

Det ena passet är klart och skickat. Det andra passet var fortfarande under tillverkning i fredags. Ringde igen igår, lördag, och det var fortfarande under tillverkning så gissningsvis jobbar de inte helg.

Sedan är det postgång på 1-2 dagar.
Citera
2022-06-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moodyfied
Jag har tid för pass den 17 JUNI och skall resa den 18 JULI. Jag antar att jag inte får passet i tid?

En månad är nog på håret, särskilt helger och semester kan ställa till det.
Citera
2022-06-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielcroth
Vi sökte i Göteborg för våra två barn den 29/4e på eftermiddagen. Bägge var "mottagna" 30/4 och började tillverkas 1/6.

Det ena passet är klart och skickat. Det andra passet var fortfarande under tillverkning i fredags. Ringde igen igår, lördag, och det var fortfarande under tillverkning så gissningsvis jobbar de inte helg.

Sedan är det postgång på 1-2 dagar.

Tack precis sån info vi (jag) behöver 👌 jag har gjort pass 17e maj återkommer nästa smset kommer.
Citera
2022-06-05, 17:07
Medlem
Vad jag hört har nu maskinen lagats efter att varit trasig och troligtvis har då hela produktionen stoppats. Nu när den är igång igen skulle dom dubbla produktionen så första veckorna kommer gå till att ta igen alla ansökningar som hamnat på hög.
Så om maskinen var trasig 1 månad borde den jobba ikapp det på 2 veckor🤔?
Och sen borde det gå ner på normalare tider igen kam man tycka.

Be till alla gudar att maskinen håller bara. Jävligt sårbart att ha en passmaskin delat på 7 länder
Citera
2022-06-05, 17:07
Avstängd
DixieDs avatar
Ansökte 2 maj..
Inget svar ännu =))

YYAAAAY! Kan inte åka någonstans
Sverige vill behålla mig
Citera
2022-06-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ansökte 2 maj..
Inget svar ännu =))

YYAAAAY! Kan inte åka någonstans
Sverige vill behålla mig

Borde få ditt snart. Ansökte mitten av maj , ser mörkt ut o resa i mitten av Juli😐
Citera
2022-06-05, 17:30
Avstängd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Borde få ditt snart. Ansökte mitten av maj , ser mörkt ut o resa i mitten av Juli😐

Har tappat hoppet
Passet och sen strulet på flygplatserna ser ut som andra världskriget
Citera
2022-06-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Har tappat hoppet
Passet och sen strulet på flygplatserna ser ut som andra världskriget

Precis haha..
Citera
2022-06-05, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisspass
Vad jag hört har nu maskinen lagats efter att varit trasig och troligtvis har då hela produktionen stoppats. Nu när den är igång igen skulle dom dubbla produktionen så första veckorna kommer gå till att ta igen alla ansökningar som hamnat på hög.
Så om maskinen var trasig 1 månad borde den jobba ikapp det på 2 veckor🤔?
Och sen borde det gå ner på normalare tider igen kam man tycka.

Be till alla gudar att maskinen håller bara. Jävligt sårbart att ha en passmaskin delat på 7 länder

Trasig maskin? Tror folk på det? Skrattretande, minst sagt.

Förstår inte folk vad som pågår, på vår planet? Finns inga olyckliga omständigheter eller "trasiga maskiner". Dylikt trams existerar inte alls idag, på 2020-talet. Allt är naturligtvis mycket noga planerat och regisserat, av de som skrivit "manus". Det manus som klubbades i Rio för 30 år sedan.

https://www.amazon.com/Agenda-21-Sum...s%2C268&sr=1-3
Citera
2022-06-05, 17:44
Avstängd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Trasig maskin? Tror folk på det? Skrattretande, minst sagt.

Förstår inte folk vad som pågår, på vår planet? Finns inga olyckliga omständigheter eller "trasiga maskiner". Dylikt trams existerar inte alls idag, på 2020-talet. Allt är naturligtvis mycket noga planerat och regisserat, av de som skrivit "manus". Det manus som klubbades i Rio för 30 år sedan.

https://www.amazon.com/Agenda-21-Sum...s%2C268&sr=1-3

Jag har nog förstått det. Fick till och med polisen att skratta när jag påtalade om passtiderna
Så fejk som det kunde bli. Fanns ingen där när jag skulle fixa mitt pass och ändå var det ett helvete att boka passtid. Bara fejk hela situationen vilket är skrämmande
Citera
2022-06-05, 17:44
Medlem
jori9900s avatar
Säkert Putin som vill jävlas och pajat maskinen😆😆😆

Vilken tur att jag fixade passet för ett år sedan.. Nu kan jag luta mej tillbaka och skratta gott åt alla losers som sitter i sin passkö och är hysterisk😆😆vilken njutning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in