Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-06, 14:34
  #1
Medlem
SimonSorcerers avatar
Hoppas ni kan läsa igenom mitt inlägg. Det handlar om en drastisk förändrad upplevelse av svamp.

För nått år sen odlade jag några häggen torkad svamp och har haft sköna stunder till och från på detta. Ett tag var det en tripp i veckan men taggade ner i några månader. Jag fick tag på brunt och läste att kombinationen skulle vara kalas.
Stoppa i mig svampen och väntade på att det skulle slå till.. första delen i ruset är verkligen inte bekvämt när man känner att det kryper i kroppen och det är i denna stadie när man ser mönster väldigt tydligt när man sluter ögonen. Hursomhelst.. jag tände mig en liten strut och i början var det helt ok, men märkte att trippen inte var som den brukar.

Jag kände att jag började tappa greppet om verkligheten, men jag var klar i huvudet, fast mitt medvetande var parallellt med verkligheten. Jag borde vara bäng åtminstone av rökat men jag var helt klar i skallen. Svårt att förklara men jag var övertygad om att jag skulle bli en grönsak så i rädsla ringde jag en bekant och började förbereda han för vad som skulle hända.

Gav han tydliga instruktioner om att ringa min chef, vart reservnyckel finns till mitt boende.. var väldigt svårt att få ut sammanhängande meningar, men helt seriös på att jag skulle tappa greppet helt.

Han var väldigt tålmodig och hängde kvar i luren tills trippen hade lagt sig.. jag började tala mer sammanhängande och kände mig hungrig och mer "klar" i huvudet.

Vi bestämde oss för att gå ut och ta en öl... och kvällen slutade där helt enkelt.

Några månader senare drar jag i mig 3.5 gram torkat i kapslar, jag blir sjukt trippad på det. Åter igen tappar jag greppet om verkligheten och tid och rum flyter ihop. Jag pallar inte röra på mig förutom när jag måste gå och pissa. Kan inte fokusera på tv utan "drunknar" i ruset. Jag kan inte hålla upp ögonen utan sluter dom och seglar iväg fast samtidigt smått medvetande.. tillräckligt för rädslan att jag aldrig kommer tillbaka i normalt tillstånd. Jag kollar på klockan hela tiden för att försöka räkna ut när trippen ska ta slut.. sjukt jobbig tripp.. kan inte njuta av den.. jag upplever att jag tappat all intelligens. Jag försöker logga in på ett konto men det går inte.. omöjligt. När jag sluter ögonen så är jag någonstans i universum, men hela tiden påmind om rädslan att aldrig komma tillbaka till normalt tillstånd.

Med erfarenhet från senaste snetrippen så ringer jag inte någon.. men upplever samma rädsla.
Åter igen efter nån månad tar jag 2g och upplever exakt samma sak igen. Har aldrig blitt så trippad på så lite svamp.. fattar inte.

Undrar... har det hänt något med mig som gör att jag inte "tål" svamp eller är detta "normalt" ?
Jag kan bara jämföra dessa trippar när jag tog första gångerna när jag var jättetrippad men på 2g?

När jag höll på som mest var 3-4g helt lagom och verkligen inte i närheten av den senaste trippen.

Senaste batchen av odlingen blev inte så bra.. svamparna växte inte normalt men jag torka dom ändå.. har det något med detta att göra? Förstår inte att detta skulle göra dom mer potenta.. men vad vet jag.

Edit: nu när jag läst runt lite så kan jag nog beskriva tippen som stark "depersonalization" och det är detta rädslan baseras på.. jag ska nog sluta med svamp helt.
__________________
Senast redigerad av SimonSorcerer 2022-03-06 kl. 15:02. Anledning: Tillägg
Citera
2023-04-21, 00:48
  #2
Medlem
hur blev det?
Citera
2023-04-21, 05:48
  #3
Moderator
evilhoneys avatar
Tripp- och rusrapporter --> Psykedeliska substanser
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback